ایسنا نوشت:

یک فعال سیاسی با بیان این‌که تورم مانعی بر سر راه توسعه کشور به حساب می‌آید، تصریح کرد:نخستین اولویت کشور در سال جدید مبارزه با تورم باشد.

سید محمد غرضی با اشاره به نام گذاری سال 93«اقتصادو فرهنگ ،‌ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری گفت: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند سال گذشته بخشی از فرمایشات ایشان که مربوط به مسائل اقتصادی بود، انجام نگرفت به همین دلیل ایشان سال جدید را نیز با عنوانی اقتصادی نام گذاری کرده است.

او با بیان این‌که مساله اقتصاد مساله‌ای زمان بر است،‌ گفت: باید فرهنگ اقتصاد آزاد و همچنین صادرات به گونه‌ای شکل بگیرد که ما شاهد روزی باشیم که صادرات کشور بر واردات فزونی یافته است.

او با اشاره به بخش فرهنگی شعار سال 93 گفت: من معتقدم که اصحاب فرهنگ خود باید مسئولیت خود را عهده دار شوند آن‌ها نباید به مجموعه قدرت سیاسی فشار وارد کنند و دائما مسائلی را مطرح کنند که قدرت سیاسی مجبور شود با آن‌ها به مقابله بپردازد. به نظر من چنانچه اصحاب فرهنگ نتوانند منشوری برای خود با توجه به ارزش‌های انقلاب،‌ اسلام،‌ رهبری‌ و امت‌ تدوین کنند،‌ دائما کشور متحمل هزینه‌هایی می‌شود.

این فعال سیاسی با تاکید بر این‌که انقلاب توانایی تبدیل شدن به نماد برای فرهنگ را داراست،‌ گفت: پس از انقلاب اسلامی گروه‌هایی به وجود آمده‌اند که می‌خواهند به گونه‌ای القاء کنند که می‌توانند نمادی برای فرهنگ شوند.این در حالی است که تنها انقلاب است که می‌تواند نماد فرهنگ باشد.

غرضی در پایان با تاکید بر این‌که تورم از بین برنده تمام نگاه‌های بد اقتصادی است،‌ گفت: به نظر من نخستین اولویتی که در سال جدید باید مورد توجه همگان قرار بگیرد مبارزه با تورم است. امیدوارم روزی برسد که تورم کشور به رقمی قابل قبول در دنیا بازگردد؛ چرا که تورم بالا نه تنها به توسعه کشور کمک نمی‌کند، بلکه مانعی بزرگ بر سرکشور توسعه کشور به حساب می‌آید.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 345918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    1 1
    اقا این محمد غرضی کیه که اینقدر باهاش مصاحبه میکنند و میخواهند بزرگش کنند! ایشون بیشتر جوک این انتخابات بود تا یک کاندیدا