تسنیم نوشت:

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در سال ۹۳ شاهد تحولی جدی در مبارزه با طراحی دشمنان در بخش اقتصاد و مقابله با تهاجم فرهنگی غرب ضد انقلاب اسلامی خواهیم بود.

علاء الدین بروجردی با یادآوری نامگذاری سال 93 با عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: با توجه به جنگ اقتصادی که مدت ها از طرف دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آن آمریکا علیه ملت ایران تدارک دیده شده موضوع اقتصاد در جامعه ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، درباره توجه به فرهنگ با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سال ها در زمینه تهاجم فرهنگی علیه انقلاب اسلامی هشدار دادند، گفت: بنابراین همزمانی توجه به اقتصاد و فرهنگ به عنوان دو نیاز اساسی در این مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی با عزم ملی و مدیریت جهادی بسیار حائز اهمیت است.

او گفت: مدیریت جهادی در تعریف انقلاب اسلامی به معنای تلاش و اقدام فراتر از فعالیت در وضعیت عادی و توجه بیش از پیش به یک مسئله با بکارگیری همه امکانات ملی که در عزم ملی خلاصه می شود، خواهد بود.
بروجردی ادامه داد: با توجه به شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"، در سال 93 شاهد یک تحول در هر دو عرصه یاد شده و هچنین مبارزه با طراحی دشمنان در بخش اقتصاد، شکوفا کردن استعدادهای ملی در این بخش و مقابله با تهاجم فرهنگی غرب علیه انقلاب اسلامی خواهیم بود.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه مسئولیت مدیران و مسئولان که مخاطبان اصلی فرمایش رهبر معظم انقلاب هستند به ویژه با توجه به سازو کارهای طراحی شده در حوزه اقتصاد مقاومتی بسیار زیاد خواهد بود، گفت: همچنین مسئولیت ملت ایران در این عرصه بسیار مهم است و باید شاهد حضور گسترده ملی در زمینه تحقق شعار"اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" باشیم تا علاوه بر حضور قشرهای مختلف مردم در این پیکار، مسئولان نیز با اقدامات جهادی و عزم ملی بتوانند نقش خود را در دو بخش اقتصاد و فرهنگ ایفا کنند.

بروجردی درباره جایگاه مجلس در تحقق شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"گفت: کمیسیون های تخصصی مجلس با توجه به دستورالعمل رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی جلسات خود را از سال گذشته آغاز کردند به طوری که در هر کمیسیون تخصصی یک کارگروه اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ومجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به سازوکارهای صورت گرفته درباره سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی فکر می کنم تا آخر اردیبهشت جمع بندی اقدامات مشخص خواهد شد و در عرصه فرهنگ نیز کمیسیون فرهنگی باید به عنوان جایگاه تخصصی در مجلس در این راستا یک اقدام ویژه ای را طراحی کند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 345627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =