فارس نوشت:

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: رئیس‌جمهور در دیدار نمایندگان استان سمنان عنوان کرد که عزم دولت بر این است تا رشد اقتصادی کشور در سال ۹۳ به ۳ درصد برسد که این امر در سایه وحدت مجلس و دولت محقق می‌شود.

عبدالرحمان رستمیان نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه امروز مجمع نمایندگان استان سمنان با رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور در این دیدار ضمن تاکید بر تعامل مجلس و دولت عنوان کرد که اگر همکاری‌ها میان دو قوه بیشتر شود بهتر می‌توان کار را به پیش برد.

وی افزود: رئیس‌جمهور گفت که ما باید ضمن تکیه بر توان داخلی ارتباط خود را با جهان حفظ کنیم و از مزایای آن نیز بهره‌مند شویم.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان اظهار داشت: روحانی در این دیدار عنوان کرد عزم دولت بر این است تا رشد اقتصادی کشور را در سال ۹۳ به ۳ درصد برساند که این کار در سایه وحدت و همکاری دولت و مجلس محقق می‌شود.

رستمیان خاطرنشان کرد: در آغاز این دیدار نیز نمایندگان استان ضمن اشاره به مشکلات استانی و منطقه‌ای از رئیس‌جمهور خواستار توجه به این مشکلات و حل آن‌ها شدند و رئیس‌جمهور نیز با اشاره به مشکل کم‌آبی و خشکسالی بر جبران خسارات ناشی از خشکسالی در بخش کشاورزی و دامداری در استان تاکید کرد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • استاد اقتصاد IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    1 0
    تمام داستان های این ممکت شده اگر تحریم ها کم شود // ولی با اگر نمی شود زندگی کرد/ تحریم ها ممکن است تا سالها برداشته نشود/ پس زیاد خودتان را خسته نکنید/ رشد اقتصادی یک مملکت که بانک مرکزی آن در تحریم است نمی تواند مثبت بشود
  • بی نام US ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    1 0
    از معدود کشورهای جهان هستیم که به سازمان تجارت جهانی راه پیدا نکردیم. از معدود کشورها که مردم مستر کارت و ویزا ندارند. از آنطرف دولت قبلی کاری کرد که ارتباط سوویفت و تبادلات بین بانکی هم قطع بشه. آقای روحانی بفرماند که چه زمان تیم دیپلماسی آنها موفق به برداشتن تحریم های بانکی دولت قبلی خواهند شد. رفتن به سازمان تجارت جهانی و رشد 3 درصد پیشکش.
  • بی نام IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    0 1
    به نظر میرسد این امر محقق نمیشود
  • محسن IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    1 0
    پیشنهاد میکنم دولت محترم بجای اعلام کردن آمار تورم یارشد که قابل لمس برای اکثر طبقات مردم نیست. زودتر برنامه های شفاف خودش رااعلام کند. اجرای سریع دولت الکترونیک درتمام سازمانها - راه اندازی پروزه های تولیدی - کشاورزی - صادرات -طرحهای راه آهن - جاده سازی و... بطورعملیاتی باعث میشودهم کارایجادشود وهم سرمایه ها درکارهای مولد بکاربیفتند که خودباعث مهارتورم میشود- و گرفتن مالیات بردارایی بانرخ بالا ازکسانی که بیش از 2 ملک مسکونی دارندباعث میشودکه پولها ازسوداگری درمسکن خارج شودوقیمت مسکن کاهش یابد .همین عوامل هم دولت راسرفراز میکند وهم ملت راخوشحال انشاله مسئولین گوش کنند
  • دوست IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    1 0
    اگر بتونه این کارو بکنه که خیلی خوبه