فارس نوشت:

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: در زمان معرفی کابینه، خطر کم‌تحرکی را گوشزد کردیم و گفتیم که این مسیر دولت را از تحقق شعارهایش باز می‌دارد و دولت را به دولتی کم‌تحرک و ناکارآمد تبدیل می‌کند که به آن گوش داده نشد.

وی افزود: ماجرای برف شمال، قطعی گاز در شهرها و سبد کالا تنها نمونه‌ کوچکی از قدرت اجرایی دولت در مهار مشکلات کشور است، هنوز هم دیر نشده و باید کاری کرد که دولت پویاتر و کارآمدتر باشد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس خاطرنشان کرد: دولت با تقویت کابینه، صرف وقت بیشتر، دقت کافی در امور و حل و فصل مشکلات کشور همت کند نه اینکه با دوقطبی‌سازی ارتجاعی و کاذب در حوزه فرهنگ، سعی در مخفی کردن ضعف‌های خود در حوزه اقتصادی، اجرایی و معیشت مردم باشد، ماجرای صحبت‌های گاه‌ و بی‌گاه وزیر فرهنگ و بعضا خود رئیس جمهور از این جنس است.

وی تصریح کرد: القای اینکه مشکلات فرهنگی کشور از مسیر برخی اقدامات مانند فیس‌بوک و آزادسازی ماهواره حل خواهد شد، اقداماتی که حتی سردمداران غرب مانند اوباما نیز مخرب بودن برخی استفاده‌ها از آنها را اذعان دارند، یا اظهارنظرهایی در این باره که هنرمند غیر ارزشی نداریم، تصمیمات اباحه‌گرایانه در برخورد با محصولات فرهنگی از این جنس است.

نماینده تهران ادامه داد: به نظر می‌رسد اکثر این مانورها با هدف ایجاد فضای دو قطبی در جامعه به قطب آزادی و قطب محدودیت انجام می‌شود که بسیاری از ناکارآمدی‌های اقتصادی و اجرایی دولت در پس آن پنهان می‌شود.

وی اضافه کرد: البته این امر از کسانی که خود را فرزند حوزه می‌دانند و کسی که متصل به بیت آیت‌الله جنتی است، بعید است که از طریق بازی با دین مردم کسب محبوبیت کند، کاری که فکر می‌کنیم محبوبیت ظاهری دارد و در عمل چیزی جز خسران ندارد و نخواهد داشت، چراکه در دوران اصلاحات از افراطی‌ترین روش‌ها برای دین‌زدایی و ترویج شل‌دینی در جامعه استفاده شد، ولی در انتخابات‌های بعدی نه تنها سبب جذب آرای مردم نشد، بلکه شکست‌های متعددی را برایشان در پی داشت.

وی تصریح کرد: باید دید تقی‌زاده این دولت کیست، البته مشخص است و زمان، همه ‌چیز را مشخص‌تر خواهد کرد، اگر تقی‌زاده توانست منویات شل‌دینی و بعضا بی‌دینی خود را به جامعه ایرانی تحمیل کند، دیگران هم خواهند توانست.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس بیان داشت: دانشگاه آزاد، یک دانشگاه ملی و متعلق به اموال بیت‌المال است و باید مدیریت آن از دست یک فرد خارج شود، این چه نگاهی است که آن را متعلق به یک خاندان بدانیم، آیا مردم شریف که با خون دل شهریه برای تحصیل فرزندانشان پرداخت کردند، می‌پذیرند که چند صد هزار میلیارد تومان سرمایه که از امکانات عمومی بیت‌المال و منابع پرداختی توسط دانشجویان این مرز و بوم و حمایت نظام ایجاد شده، متعلق به یک خاندان باشد.

23/220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • rezaperspolisy A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    29 3
    میشه بگی چطور تو 29 سالگی بدون هیچ سابقه ای رییس بزرگترین شرکت خودروسازی خاورمیانه شدی؟
  • بی نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    32 3
    شما بهتره اظهار نظر نكني،اون موقع 27 ساله بودي به خاطر فاميل بودن به زور مدير عامل سايپا شدي و خيلي از مديران اين شركت كه ميتونستند هموت پست ها يا معاونتاش را بگيرند بازنشسته يا از كار بر كنار شدند
  • بی نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    37 2
    اون موقع كه به خاطر فاميل بودن با 27 سال سن مدير عامل سايپاشدي اين حرف ها را نميزدي؟
  • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    22 1
    واقعا متاسفم برای کسی که فقط حرف می زند و وقتی که موقع عمل می شود ، عاری از هر گونه توانایی در انجام کارهای ساده
  • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    31 2
    یادمان نمی رود مسئولیت شما آقای بذرپاش! در شرکت سایپا و سازمان جوانان، شمایی که حال دم از کابینه ناکارآمد می زنید بهتر است به دوران مسئولیت بی کفایت خود نیز نگاهی بیندازید
  • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    27 2
    حتما منظورتان از دولت پویا، دولت فامیل دور شما می باشد!!!
  • بی نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    20 1
    مرا به خير تو اميد نيست، شر مرسان
  • بی نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    27 1
    ایشون همون جوونی هستن که در یک برنامه تلویزیونی 6و7 سال پیش در مقایسه با حکومت امیرالمومنین علی علیه السلام به دولت احمدی نژاد نمره 18 یا 19 داده بودن دیگه؟
  • طولابي A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    17 2
    تنها كاري كه ميتوان انجام داد تا دولت پوياتر و كارآمدتر باشد ، حضور هوشيار و بيدار مردم و صدالبته با چشم و گوش باز در دور بعد انتخابات مجلس است
  • بی نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    35 3
    آقای بذرپاش خجالت بکش . دست از دودوزه بازی بردار . آخه تو کجای این تاریخ هستی که به بقیه حمله میکنی .
  • 9999 IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    18 2
    پس چرا دولت قبل رو پویا تر نمی کردین؟
  • دکتر یوسف فیلی زاده A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    25 1
    همانطور که مردم پذیرفتند شما با 25 سال سن و بدون هیچ تجربه ای مدیر عامل خودروسازی سایپا شوید، اینم می پذیرند! کاش ایشان در گذشته، کمی هم از دوستان انحرافی سخن به میان می آورد!
  • بی نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    22 1
    اخوی با میراث اقتصادی که شما و رفقایتان برای ملت و دولت بجا گذاشتید حالا حالا ها اب خوش از گلوی کسی پایین نخواهد رفت.
  • بی نام A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    21 1
    برو خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه!!! کجا بودی 8سال گذشته که کشورو به پرتگاه افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ورزنه A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
    13 2
    انشالله در انتخابات بعدی خیلی چیزها را مردم به شما ثابت میکنند