۰ نفر
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶

ایسنا نوشت:

 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در صورتی که شلیک موشک‌ها از نوار غزه به سمت اسرائیل ادامه داشته باشد، تل آویو احتمالا برای اشغال مجدد نوار غزه دست به کار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، "موشه یعالون"،‌ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عنوان داشت: در صورتی که راه‌حل نهایی در خصوص شلیک موشک‌ها از نوار غزه به اسرائیل محقق نشود، تل آویو احتمالا برای اشغال مجدد نوار غزه تلاش خواهد کرد.

وی در مصاحبه با شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی تصریح کرد: برخی بر این باور هستند که سال جاری سال آرامی بود، اما هر کس که از اوضاع پشت پرده خبر دارد، می‌داند که این سال از لحاظ امنیتی آرام نبود.

این مقام اسرائیلی تاکید کرد که باید دولت رژیم صهیونیستی تمامی گزینه‌ها از جمله پیشنهاد "آویگدور لیبرمن"،‌ وزیر خارجه این رژیم را در خصوص اشغال مجدد نوار غزه مورد بررسی قرار دهد.

یعالون در خصوص مذاکرات رژیم صهیونیستی با تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: من از جمله کسانی بودم که از معاهده اسلو حمایت می‌کردم، اما برایم آشکار شد که فلسطینی‌ها حقوق ما را به رسمیت نمی‌شناسند و در صورتی که فلسطینی‌ها اسرائیل را به عنوان یک "کشور یهود" به رسمیت نشناسند، نمی‌توان به توافق صلحی سرنوشت‌ساز دست یافت.

وی افزود: محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش کرد تا از طریق حیله‌های قدیمی، نیرنگ اسلو را تکرار کند و به همین دلیل ما در می‌یابیم که محمود عباس شریکی برای صلح نیست.

یعالون نسبت به عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از کرانه باختری هشدار داده و گفت: در صورتی که ما از کرانه باختری عقب‌نشینی کنیم، حماس جای محمود عباس را خواهد گرفت.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین عنوان داشت که این رژیم به هیچ طرفی وعده‌ای برای آزادی اسیران عرب اسرائیلی نداده است.

وی با بیان اینکه روند سیاسی کنونی در پایان راه خود قرار دارد، عنوان داشت که جان کری،‌ وزیر خارجه آمریکا یک "میانجی بی‌طرف" نیست.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    4 3
    مرگ بر اسرائیل
  • بی نام A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    3 4
    حماس ارزشش نداره یعنی اثبات کرده ارزشش رونداره بجهنم بگذار اسراییل بیادغزه روبگیره