فارس نوشت:

رئیس انجمن هنرمندان نقاش از فروش ۱۷۰ میلیون تومانی نمایشگاه سالانه این انجمن در طول چهار روز برپایی نمایشگاه خبر داد.
معصومه مظفری رئیس انجمن هنرمندان نقاش درباره آمار فروش نمایشگاه سالانه انجمن گفت: نمایشگاه سالانه انجمن از ۲۰ اسفندماه در گالری‌ های خانه هنرمندان ایران برپا شده است که تا شب گذشته ۱۷۰ میلیون تومان فروش داشته است.

او گفت: در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ هنرمند عضو انجمن شرکت دارند که از هر هنرمند سه اثر دریافت کرده‌ایم و به محض فروش هر اثر، تابلو دیگری از همان هنرمند را جایگزین می‌کنیم.
مظفری درباره قیمت‌گذاری آثار این نمایشگاه هم گفت: در این دوره محدودیت قیمت‌گذاری داشتیم و قیمت‌ها باید بین ۶۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان ارائه می‌شد که این قیمت‌گذاری هم به نفع انجمن هنرمندان نقاش، هم به نفع هنرمند و هم خریداران است چرا که برخی از این آثار در نمایشگاه‌های دیگر حدود ۵ یا ۶ میلیون تومان فروخته می‌شود و این فرصت خوبی است برای علاقه‌مندان به خرید آثار هنری و از سوی دیگر انجمن نقاشان نیز می‌تواند فعالیت‌هایش را با این بودجه‌ای که فراهم می‌شود، آغاز کند.

رئیس انجمن نقاشان با بیان این که نمایشگاه سالانه انجمن تا ۲۶ اسفندماه ادامه دارد گفت: بسیاری از خریداران آثاری را انتخاب کرده اند و قرار است طی روزهای آینده مبالغ آن را واریز کنند که امیدواریم این میزان فروش تا ۲۶ اسفندماه که نمایشگاه برپاست همچنان افزایش پیدا کند.
نمایشگاه فروش سالانه آثار اعضای انجمن هنرمندان نقاش تا ۲۶ اسفندماه در گالری‌های خانه هنرمندان ایران ادامه دارد.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =