خانه ملت نوشت:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در راستای توافق نامه ژنو تاکنون 1.5 میلیارد دلار از طرف کره جنوبی و ژاپن به حساب بانک مرکزی در کشورهای سوئیس و عمان واریز شده است اما امکان برداشت توسط بانک مرکزی تاکنون فراهم نشده است.

مهدی دواتگری در نشست علنی امروز شنبه 24 اسفندماه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به وزیر امور خارجه به اصل 152 قانون اساسی مبنی بر حفظ استقلال همه جانبه ملت و نفتی هرگونه سلطه جویی و سلطه پذیری گفت: دقت در اجرای پروتکل ملاقاتهای مقامات خارجی با درنظر گرفتن حساسیت های ملت ایران و مبتنی بر سیاست خارجی جمهوری اسلامی و حفظ استقلال ملی یکی از انتظارات به حق ملت ایران از دیپلماسی خارجی است.

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای توافق نامه ژنو تاکنون 1.5 میلیارد دلار از طرف کره جنوبی و ژاپن به حساب بانک مرکزی در کشورهای سوئیس و عمان واریز شده است اما با کمال تاسف و براساس اخبار موثق امکان برداشت توسط بانک مرکزی تاکنون فراهم نشده است.

او از وزیر امور اقتصادی و رئیس کل بانک مرکزی خواست تا حقوق ملت ایران را پیگیری کرده و نسبت به موضوع وجوه واریزی ناشی از اجرای توافق نامه ژنو شفاف سازی کرده و اقدام عاجل مبذول نماید تا حقوق ملت ایران بیش از این تضییع نگردد.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =