ایسنا نوشت:

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی ایمیل دانش‌آموزی و آموزش ساخت آن از سال 93 خبرداد و گفت: به دنبال این هستیم تا بتوانیم برای این منظور ابتدا برای بیش از 500 هزار دانش آموز، زمینه ایمیل را در محیطی کاملا امن و بر اساس سند فاوا در شبکه ملی رشد طراحی کنیم.

محی‌الدین بهرام محمدیان درباره برنامه‌هایی که سازمان پژوهش برای حوزه‌های فضای مجازی دانش‌آموزان تدارک دیده، گفت:
راه اندازی این حجم از ایمیل با توجه به زیزساختهای مخابرات و سایر زیرساختها کار سختی است، مقرر شده برای بستر آن مقدمات لازم فراهم شود و این ایمل همانند ایمیل یاهو نخواهد بود، بلکه ایمیل رشد و کاملا ایمنی است و در محیطی امن این فضا ایجاد می شود، چراکه آسیب شناسی طراحی و راه اندازی آن انجام شده و از سالهای قبل پژوهشهای مربوطه در این رابطه انجام شده است.

او با بیان اینکه تولید محتوای برخط یا "آنلاین" و همچنین غیر برخط یا "آفلاین "در این شبکه انجام می‌شود، گفت: بخش دانشنامه به عنوان پشتیبان محتوای درسی در این شبکه فعالیت گسترده‌ای دارد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش درباره آموزش فضای مجازی و آشنایی دانش‌آموزان با این گونه فضاها، گفت: این برنامه با همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد و تعامل خوبی بین این دو بخش صورت گرفته تا آسیب‌شناسی‌های فضا‌های آموزشی به طور کامل احصاء شود.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    11 1
    اون پولی رو که میخواهید برای ایمیل صرف کنید برید برای مدارس روستایی بخاری بخرید ما از همون جیمیل استفاده میکنیم
  • هزینه بدون خاصیت IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    8 0
    مدارس ماژیک ندارن برگه ندارن ایمیل به چه کار میاد