ایرنا نوشت:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته ویژه بررسی چگونگی دیدار هماهنگ نشده کاترین اشتون با برخی محکومان در این کمیسیون خبر داد.
محمد صالح جوکاردر این باره گفت: اعضای این کمیته ویژه هنوز مشخص نشده ولی قرار است فردا مشخص شوند.
او گفت: اعضای این کمیته از طریق وزارتخانه های امور خارجه و اطلاعات، چگونگی ملاقات اشتون با برخی محکومان را پیگیری خواهند کرد، چرا که این موضوع برای دومین بار است که اتفاق افتاد و پیش از این هیات پارلمانی اروپایی نیز دیدارهایی با برخی محکومان داشته است.

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
    8 0
    اگر همین قدر که در این گونه موضوعات مو رو از ماست میکشین بیرون به فکر معیشت مردم بودین الان ایران گلستان بود.
  • ایرانی A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    0 1
    واقعیت آن است که اشتون برنامه ی اصلی اش برای دیدار از ایران دیدار بافتنه گران ومحکومان فتنه ی سال 88وایجاد فتنه ی جدید در کشورمان بوده وهست وهمچنین سیاهنمائی درارتباط با حقوق باصطلاح خودشان بشر در ایران می باشد ماملت ایران اسلامی نمی دانیم دستگاه دیپلماسی کجا تشریف دارند یا خوابند یا اینکه مخصوصا خودشان را بخواب زده اند .دستگاه اطلاعاتی ایران موظف به کنترل این شیاطینی است که میخواهندمجددا فتنه ی دیگری در ایران راه بیاندازند . مجلس محترم شورای اسلامی در اسرع وقت به وظیفه اش که همانا استیضاح وزیر امور خارجه است عمل کند وهمچنین تذکر سفت وسخت به وزیر اطلاعات .بنابراین نباید بگذاریم با یک بازی کودکانه ی چند وزیر .انقلاب اسلامی ایران که حاصل خون هزاران هزار شهید است به خطر بیافتد.
  • بی نام IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    1 0
    یعنی واقعا به این مجلس و نماینده هاش هیچ امیدی نمیشه داشت!! به جای رسیدگی به مشکلات مردم مدام دنبال چیزی هستند که دستاویز قرارش بدن و به بازی های بچه گانه سیاسیشون ادامه بدن!!! این مجلس دقیقا داره مثل کسی رفتار میکنه که جنبه باخت نداره و مدام داره بهانه گیری میکنه!