ایسنا نوشت:

سفیر ایران در لبنان در دیدار با نخست وزیر این کشور مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به اظهارات وزیر کشور لبنان را به او منتقل کرد.
غضنفر رکن‌آبادی سفیر ایران در بیروت در دیدار با تمام سلام نخست وزیر لبنان با اشاره به روابط دوستانه و برادرانه ایران با لبنان گفت: ایران همواره در کنار ملت و دولت لبنان بوده و اعلام چنین موضعی از سوی یکی از وزیران کابینه لبنان موجب شگفتی است.
او با اشاره به سفر اخیر رییس‌جمهور ایران به عمان و سفرهای متعدد وزیر خارجه کشورمان به کشورهای منطقه به ویژه لبنان آن را نشانه تمایل ایران به داشتن بهترین روابط با کشورها دانست.
وزیر لبنان نیز با تاکید بر روابط دوستانه دو کشور گفت: وقتی فردی در منصب وزارت قرار می‌گیرد؛ لازم است سیاست رسمی کشور را رعایت کند و مراقب سخنان خود باشد.
تمام سلام گفت: ایران از موضع دولت لبنان آگاه است و این اظهارات به هیچ عنوان بیانگر سیاست رسمی دولت و حکومت لبنان نیست؛ بلکه برخلاف این دولت لبنان همواره برداشتن بهترین روابط با ایران تاکید داشته است.

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
    0 0
    وگرنه چی؟
  • دلاور US ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
    6 0
    این روش خبر نوشتن درست نیست . دست کم یک خط خبر در مورد اظهارات وزیر کشور لبنان به عنوان یاد اوری باید نوشت تا خواننده در جریان درست مطلب قرار گیرد و پیش داوری و حدس و گمان در کار خبر جایگاهی ندارد.