رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه نامشروع اعلام کردن دولت گذشته قطعا ادامه فتنه است گفت: نامشروع خواندن دولت‌ گذشته کوبیدن به طبل فتنه‌گران است.

به گزارش تسنیم، محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی صبح امروز پنجشنبه در نشست خبری که در دفتر مرکزی جامعه اسلامی مهندسی برگزار شد، با بیان اینکه پیشاپیش حلول سال نو را تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سال ۹۳ پربرکت‌تر از سال‌های قبل برای نظام و انقلاب باشد، گفت: در سال جدید دولت باید قدم‌های مثبتی را در جهت حل مشکلات موجود بردارد و با اقتصاد مقاومتی نیز حرکت جدی داشته باشیم.

وی ۲۲ اسفند را که به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است، گرامی داشت و افزود: هرچه انقلاب دارد، مدیون خون شهداست بنابراین باید این دین را در ذهن داشته باشیم و از خدا بخواهیم طوری قدم برداریم که روح شهدا و در راس آن حضرت امام(ره) از ما راضی باشد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه امسال سال نو با ایام فاطمیه همزمان شده است، اظهار داشت: از این رو باید مراقبت کنیم تا هتک حرمتی صورت نگیرد.

باهنر به ۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت هم اشاره و خاطرنشان کرد: استکبار دور ملت ایران چنبره زده بود و در آن روز این چنبره پاره و از بین رفت و آغازی برای استقلال اقتصادی کشور شد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که سفر اشتون به تهران و دیدار وی با برخی از عوامل فتنه سال ۸۸ را چگونه ارزیابی می‌کنید، تاکید کرد: فضای باز سیاسی و بین‌المللی کشور شعار دولت یازدهم بود. همچنین سیاست راهبردی مقام معظم رهبری برگرفته از نرم قهرمانانه است و این واژه مفاهیم خود را هم دارد بنابراین باید تمام وضعیت حفظ شود و فضای باز سیاسی نیز به معنای ولنگاری، بی‌حساب و کتاب بودن و بی در و دروازه و بی‌در بودن نیست.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: ایران ارزش‌هایی دارد و بر آن ارزش‌ها پا فشرده است و معتقدیم که اگر پیشرفتی داشتیم که داریم، همه مدیون پافشاری بر این ارزش‌هاست.

باهنر خاطرنشان کرد: متاسفانه در سفر پیشین برخی از وزرای اروپایی و در سفر اخیر خانم اشتون این دو اتفاق (دیدار با عوامل فتنه) تکرار شد و حتما اتفاق مذمونی است و ما آن را محکوم می‌کنیم. ضمن اینکه باید هم دستگاه دیپلماسی و اطلاعاتی کشور در این باره پاسخ بدهند.

وی اضافه کرد: متاسفانه بحث‌هایی در محافل سیاسی صورت گرفته مبنی بر اینکه سفر خانم اشتون به ایران با این شرط (دیدار با عوامل فتنه) انجام شده است البته من نمی‌خواهم این موضوع را تایید یا رد کنم اما می‌گویم دستگاه دیپلماسی باید به صورت سریع و شفاف پاسخ دهد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: اگر مطلع بودند و این دیدار اتفاق افتاد، خطا کردند و باید آن را جبران کنند و اگر هم مطلع نبودند، عذر بدتر از گناه است. ایران بی‌در و دروازه نیست.

باهنر با بیان اینکه اگر آقایان عرضه ندارند و نمی‌توانند سیاست راهبردی را محافظت کنند، باید فکر دیگری کرد، افزود: مجلس پیگیری می‌کند و نتیجه را به سمع و نظر مردم خواهد رساند و معتقدیم این مسائل دخالت در امور کشور است.

وی با بیان اینکه ما به دنبال بازی برد-برد هستیم، ادامه داد: این نوع رفتارها مسیر را مخدوش می‌کند و باید دستگاه دیپلماسی مواظبت کند و پاسخگو هم باشد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین درباره اینکه جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات آینده چه برنامه‌هایی را دارد و چه زمانی دیدارهای انتخاباتی خود را جامعتین آغاز خواهد کرد، اظهار داشت: الان کشور مسائل زیادی را در پیش روی خود دارد به همین جهت باید ارکان مملکت یعنی قوه مقننه، قوه مجریه و قوه قضائیه عزم خود را برای پیشبرد کشور و حل مشکلات جذب کند و کارهای پیش‌رو زیاد است.

باهنر تصریح کرد: الان فرصت مناسبی برای شروع بحث‌های انتخاباتی و انتشار آن در رسانه‌ها به هیچ وجه نیست و معتقدم این موضوع ظلم بزرگی به مردم است چراکه دو سال و نیم دیگر به انتخابات مانده است و اگر بخواهیم از الان وارد انتخابات شویم، زودهنگام است.

وی تاکید کرد: معتقدم قوا و فعالان سیاسی باید دست به دست هم دهند، کمک کنند تا حرکت و کار به جلو رود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری بار دیگر بحث‌های انتخاباتی را زودهنگام عنوان کرد و در عین حال گفت: تشکل‌های سیاسی و احزاب قاعدتاً همیشه در درون خود بحث می‌کنند و ما هم از این بحث‌ها داریم و بر این باوریم که باید اصولگرایان را به وحدت برسانیم. این زنده بودن فضای سیاسی است اما رسانه‌ای کردن آن و خط و نشان دادن به رقبا ظلم است.

باهنر ادامه داد: جبهه پیروان فعالیت‌های سیاسی درون تشکیلاتی خود را دارد اما هم خود، هم دوستان و هم رقبا را از فعالیت‌های انتخاباتی زودهنگام برحذر می‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: مشاوران دولت درباره انتخابات بحث کردند که به نظرم رئیس جمهور از این مسائل مطلع نبود و بدون نظر وی بحث‌ها مطرح شد. نباید از الان به فکر این باشیم که مجلس نهم را عوض کنیم و یا به فکر عوض کردن و تغییر دولت باشیم؛ این بحث‌ها باید در زمان معین خود صورت گیرد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است و ایشان بر اجرای این سیاست‌ها تاکید دارند، گفت: در حال حاضر باید پیرامون مطالبه رهبری که برگرفته از اقتصاد مقاومتی است، کار کنیم تا بتوانیم تا پایان سال آینده در این باره پاسخ دهیم و بگوییم در جهت اقتصاد مقاومتی چه قدم‌هایی را برداشته‌ایم.

باهنر خطاب به خبرنگاری که پرسش مذکور را تکرار کرد، گفت: در مورد سوال شما که موضوع انتخابات مجلس آینده بود، باید بگویم ما در درون خود کار می‌کنیم و تلاشمان این است که اصولگرایان را به وحدت حداکثری برسانیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه "یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب دولت گذشته را نامشروع خواند"، گفت: در مورد دولت‌ها، مجالس و نهادهای حکومتی نقدهایی انجام می‌شود که نقدهای تخصصی و منصفانه هم اشکالی ندارد البته نباید در نقدها بی‌انصافی کرد چراکه نقد می‌تواند چراغ آینده را روشن کند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه دولت‌ گذشته از مشروعیت برخوردار بود، تاکید کرد: نامشروع اعلام کردن دولت گذشته ادامه بحث فتنه است چون سران فتنه همین موضوع را مطرح می‌کردند و هزینه زیادی را به خود و کشور وارد کردند و این نوع حرف‌ دنباله حرف آن‌هاست و کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند، باید پاسخگو باشند.

باهنر با بیان اینکه بنده هم نسبت به دولت گذشته نقدی داشتم، گفت: اما نامشروع خواندن دولت گذشته کوبیدن به طبل فتنه‌گران است و نظام هم اجازه نمی‌دهد بعضی از فتنه‌گران سر از لانه‌های خود بیرون بیاورند و تجربه مضموم را تجربه کنند. آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند، باید هزینه‌ها را قبول کنند.

وی همچنین پیرامون مواضع اخیر بان‌کی‌مون مبنی بر آزادی سران فتنه و ادعای اینکه ایران از حقوق بشر برخوردار نیست، گفت: اینکه ایشان وارد مسائل داخلی یک نظام شود و استقلال، تمامیت ارضی و آزادی حکومت‌ها را مخدوش کند، یک حرف سخیف است و باید حرف نامیمون خود را جبران کند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: دبیرکل سازمان ملل موقعیت حقوقی دارد، به همین جهت نباید دست به فرمان استکبار جهانی باشد و حرف آنها را تکرار کند. حرف بان‌کی‌مون سخیف بود و معتقدم دستگاه دیپلماسی باید موضع شفاف در این مسئله که مداخله واضح در مورد مسائل داخلی ایران است، بگیرد.

باهنر در ادامه این نشست خبری در پاسخ به این پرسش که آیا نگرانی فرهنگی مقام معظم رهبری فقط به وزارت ارشاد برمی‌گردد و دستگاه‌های دیگر در این باره پاسخگو نیستند و اینکه نظر شما در مورد فیس‌بوک چیست، چراکه صفحه‌ای در فیس‌بوک دارید، اظهار داشت: در پاسخ دوم شما باید بگویم صفحه‌ای در فیس‌بوک مال من نیست و باید ببینیم چه کسی از این کارها می‌کند.

وی در مورد مسائل فرهنگی نیز گفت: در برنامه پنجم اعلام کردیم پروژه‌های اقتصادی، فنی و عمرانی باید پیوست فرهنگی داشته باشد حتی توسعه ما باید ملاحظات فرهنگی داشته باشد اما چه کسی مسئول است؟ ما نهادهای فرهنگی زیادی از جمله هیئت‌ها، مساجد، رسانه ملی، رسانه‌های مکتوب، مجازی و خطبای جمعه داریم. دستگاه‌هایی که از خزانه کشور ارتزاق می‌کنند که در این راستا می‌توان به سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه‌ها اشاره کرد. همه نقش دارند که تجارب مناسب خود را به مطالبه رهبری داشته باشند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد:‌ اما آیا پهن شدن مسئولیت‌ها از وزارت ارشاد رفع مسئولیت می‌کند؟ نه حتما نمی‌کند. وزیر ارشاد باید نسبت به مواضعی که گرفته می‌شود، پاسخ دهد.

روزنامه‌ای به احکام شرعی حمله می‌کند و این اتفاقات در زمان جبهه ملی هم اتفاق می‌افتاد که امام این اقدامات را مرتد اعلام کردند، از این‌رو اگر خطایی در رسانه‌ای صورت می‌گیرد، حتما باید با آن برخورد شود و نباید فکر کنیم چون مراجع فرهنگی زیاد هستند، ما باید وظایف خود را رها کنیم. خیر اینطور نیست

باهنر دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری را جدی خواند و با بیان اینکه ایشان بعضی وقت‌ها در مسائل ریز می‌شدند، خاطرنشان کرد: حضرت آقا از واژه‌ای استفاده می‌کردند و می‌فرمودند از قضیه اسباب‌بازی‌ها رنج می‌برند. اسباب‌بازی‌هایی که فکر بچه‌های ما را می‌سازد و ما ساده از کنار آن می‌گذریم.
وی یادآور شد: مقام معظم رهبری از سال ۷۰، ۷۱ نیست به تهاجم فرهنگی به مردم و مسئولین هشدار دادند و از آن سال این واژه را به کار بردند و فرمودند دچار شبیخون فرهنگی هستیم، از این رو باید بدانیم مقوله فرهنگی حساس و تاثیرگذار است.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: تداوم مراکز فرهنگی سلب مسئولیت هیچ کدام از مراکز را ندارد و باید همه به وظایف خود دقت کنند و آنهایی هم که با محور دولت کار می‌کنند، باید توجه داشته باشند و نظارت هم بر آنها صورت گیرد تا کار را جلو ببرند.

باهنر در ادامه این نشست خبری در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در مجلس فراکسیونی تحت عنوان فراکسیون حامیان دولت تشکیل شود، خاطرنشان کرد: حمایت یا عدم حمایت از دولت صفر و ۱۰۰ نیست. ما نباید خود را یا حامی و یا منتقد دولت بدانیم چراکه طیف وسیعی از همکاری‌ها را داریم.

وی ادامه داد: در زمان انتخابات من به آقایان کاندیدای ریاست جمهوری و حتی به وزراء‌ گفتم یا دلتان وسیع است و یا نمی‌دانید در کجا وارد می‌شوید، چون کار پرمشقت است البته در خیلی از کارهای سخت مردم نشان دادند که پیروز شدند، از این رو ما می‌توانیم درکارهای دیگر هم پیروز شویم.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه مجلس با همه توان از دولت حمایت می‌کند، اظهار داشت: شاکله مجلس مدافع و کمک‌کار دولت است به شرط‌ها و شروط‌ها که یکی از آن شروط خردگرایی، اعتدال، عقل‌گرایی و حل کردن مشکلات مملکت و دفاع از خط قرمزهای نظام از سوی دولت است.

باهنر به حضور سلایق مختلف در خانه ملت اشاره کرد و افزود: از نظر سیاسی فراکسیون‌های رهروان ولایت، اصولگرایان مجلس و اصلاح‌طلبان درمجموع حامی دولت هستند و معتقدیم باید به دولت کمک کنیم و در عین حال نقدهای خود را هم داریم و از دو طرف فکر می‌کنیم که باید فرصت مناسب را به دولت داد.

وی گفت: من این پیش‌بینی را ندارم که فراکسیون جدیدی در مجلس تشکیل شود، البته در عالم سیاست هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست اما به نظرم فراکسیون جدیدی شکل نمی‌گیرد. ضمن اینکه در مواضع فراکسیونی تعدیل هم اتفاق می‌افتد.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه درباره اینکه یکی از انتقاداتی که به مجلس نهم وارد است، سوالات زیاد از وزرای دولت یازدهم است و چرا مجلس به این اندازه از وزرای کابینه سوال مطرح می‌کند، یادآور شد: اگر دولت‌های گذشته را مقایسه کنیم، می‌بینیم در 6 ماهه اول دولت احمدی‌نژاد سوالات بیشتر از دولت خاتمی بود و به نظرم رشد سوال‌ها طبیعی است.
باهنر با بیان اینکه برخی می‌گویند سوالات وقت وزرا را می‌گیرد اما بنده به این قضیه قائل نیستم، گفت: وزرا و مسئولین باید وقت زنده خود را به سوالات نمایندگان اختصاص دهند، چراکه پاسخ جزو وظایف دولت و وزراء است با این حال ما هیئتی را در هیئت رئیسه تشکیل دادیم و سوالات به آنجا می‌آید و در ظرف ۶، ۷ ماه به ۱۲۰۰ الی ۱۳۰۰ تا رسید که بعضی از سوالات را حل و فصل کردیم و تعدادی به کمیسیون ارجاع داده شد.

وی توصیه‌ای به نمایندگان مجلس و وزرای کابینه یازدهم کرد و افزود: از نمایندگان مجلس می‌خواهم مقداری خویشتنداری خود را بیشتر کنند و وزراء هم نباید دل‌نازک باشند. لازمه وزیر بودن، پاسخگو بودن است.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه به دولت یازدهم چه نمره‌ای می‌دهید، با خنده گفت: نمره به دولت زود است چون امتحان ثلث اول شروع نشده و امتحان‌ها هفتگی است و حرکت دولت در مسئله اقتصاد کند بوده است. در مسئله تولید و کنترل تورم طرح‌های زیادی آماده است اما با این حال برای تولید اتفاقی نیفتاده است. در زمینه تورم هم خوب بوده است اما به هیچ وجه کافی نیست.

باهنر همچنین در خصوص مرز بین انتقاد و هتاکی گفت: عزیزی فکر می‌کند که سفر اشتون و دیدار او با مسئولین فتنه بدون اطلاع مقامات صورت نگرفته است، البته اشتون دلش می‌خواهد در تهران راهپیمایی شود و در آنجا شعار بدهد اما ما نمی‌گذاریم چنین رفتاری صورت گیرد. موقعیت ما خوب است به دلیل اینکه روی مواضع و اصول پافشاری کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: بعضی وقت‌ها وقتی مامور و یا فردی خارجی به اینجا می‌آید، میهمان کشور است و بدون میزبان حق ندارد جایی برود ضمن اینکه ما حرکت دزدکی در دیپلماسی ندارم و خانم اشتون فردی نیست که در کشور کار دزدکی کند. مجلس حتما حساسیت نشان می‌دهد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره اینکه از دیدگاه‌ شما مرز نقد کجاست، اظهار داشت: این مرز به وجدان کاری آدم‌ها برمی‌گردد. همچنین معتقدم واژه‌ها نباید سخیف و تند باشد اما نقدها باید منصفانه باشد.

باهنر در خصوص شکل‌گیری کمیته اقتصاد مقاومتی در جبهه پیروان گفت: البته ما کارگروهی را در مجلس راه انداختیم و در مرحله اول فکر کردیم قوانینی درکشور در رابطه با اقتصاد مقاومتی وجود دارد که در اجرا معطل مانده‌اند همچون قانون کسب و کار. اگر این قانون اجرا شود، فضای کسب و کار باز می‌شود.

"بعضی از قوانین هم معطل مانده که نیاز به اصلاح دارد و برخی دیگر هم سد راه اقتصاد جهادی است که باید آنها را لغو کرد و ما در این کارگروه تلاش می‌کنیم ظرف یکی، دو ماه آینده این دسته‌بندی‌ها را در مورد این قوانین انجام دهیم و انشاءالله در همین رابطه هم کارگروه مشترکی با دولت و قوه قضائیه داشته باشیم."

وی به تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی در جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز اشاره کرد و گفت: ما در جبهه هم کارگروه اقتصاد مقاومتی را راه انداخته‌ایم و همه تشکل‌ها نماینده خود را معرفی کرده‌اند و مطالبه عموم ملت و فعالان سیاسی و اقتصادی این است که در زمینه اقتصاد مقاومتی کمک کنیم.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: مسیر اقتصاد مقاومتی کاملا روشن و واضح است و شخص مقام معظم رهبری به خوبی آن را تبیین و باز کردند، بنابراین به نظرم محافل سیاسی به جای اینکه از الان به انتخابات بپردازند، روی مسئله اقتصاد مقاومتی کار کنند.

باهنر در پاسخ به این سوال که آیا حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات از نمایندگان شکایت کرده است، گفت: شاید وزیر اطلاعات نامه‌ای بنویسد اما من در جریان نیستم. در مجلس هیئتی را با عنوان هیئت عملکرد بر نمایندگان داریم و هر کس شکایتی داشته باشد، شکایت خود را به این هیئت ارجاع می‌دهد و ممکن است وزیر شکایت داشته باشد یا نماینده از نماینده دیگری شکایت داشته باشد.

"اگر شکایتی به این هیئت ارجاع شود، ما بررسی می‌کنیم و اگر عملکرد نماینده‌ای در راستای وظایف نمایندگی‌اش صورت گرفته باشد، از آن نماینده حمایت می‌کنیم و اگر تخلفی از سوی نماینده‌ای صورت گیرد، حتما تذکر و یا اخطار خواهیم داد."

وی درباره اینکه آیا سفر اشتون به تهران در آینده مذاکرات تاثیر خواهد گذاشت، افزود: سفر اشتون درمذاکرات بی‌تاثیر نیست اما ما از قبل هم گفته بودیم که مذاکره ما فقط موضوع هسته‌ای است.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هم پیش‌بینی و فرموده بودند که اگر موضوع هسته‌ای تمام شود، آنها موضوعی همچون حقوق بشر را مطرح می‌کنند. ته استکبار جهانی این است که اصلا ما نباشیم.

باهنر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره نشان داده که آماده گفت‌وگوست، ادامه داد: ما آماده گفت‌‌وگو با بازی برد- برد هستیم البته در برخی از موارد گفت‌وگوی ما برد - باخت بوده و این هم به خاطر اینکه استکبار این را می‌خواسته است.

وی با بیان اینکه ما حتی برای بازی برد - باخت هم مجرب هستیم، تصریح کرد: ما برای گزینه‌های آنها و یا حالت سیاسی و حتی جنگ گرم که می‌خواهند بر ما تحمیل کنند، آمادگی داریم.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان تاکید کرد: خانم اشتون فکر می‌کند می‌تواند مسئله هسته‌ای را به مسائل دیگر توسعه دهد اما باید بدانند مذاکره هسته‌ای ما صرفا به خاطر مسئله هسته‌ای صورت می‌گیرد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حداديان A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    59 10
    ايشان و حزبش از آينده كاري خود ميترسند و پيش بيني برخورد با دولت قبل را براي خود محرز ميدانند و بدنبال پيشگيري هستند ، هدف انتخابات دور بعد و ....
  • محسن IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    30 5
    ظاهراً از طرف اصولگرایان در ارتباط با نقد عملکرد دولت تقسیم کاری صورت گرفته است. عده ای به تندی بر علیه می تازند و عده ای دیگر بصورت ملایم انتقاد می کنند. ولی در اصل مقصد ناکارآمد جلوه دادن دولت روحانی است.بهتر بود آقای باهنر که این همه از مردم دم می زنkد بگویند این نمایندگان محترم چنددرصداز آرای مردم را کسب کرده اند و اکنون در مقابل منتخب ملت بعنوان رئیس جمهور و کابینه اش یکه تازی می کنند .
  • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    21 3
    شما احیانا پیام انتخابات 24 خرداد رو گرفتی؟
  • بی نام A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    5 0
    اتفاق «مذمومي» درست است نه «مضموني».
  • پوراف IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    12 4
    چرا شما در راستاي فعاليتهاي خودتون صحبت نميكنيد ؟؟ چرا چرا چرا چرا چرا؟؟؟؟؟
  • حسین A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    20 2
    قبلاً هم اینجا نوشته ام اما نظرم منتشر نشد؛آقای باهنر شما از کسانی هستید که منافع ملی بلندمدت را به راحتی فدای مصلحت جناحی و شاید فردی کوتاه مدت می کنید،و با این منش باعث رواج بی اخلاقی در سیاست و جامعه شده،و با سرنوشت کشور و مردم بازی می کنید.متاسفانه اصولگرایان نسبت به اصول واقعی اخلاق من جمله انصاف و آزادی بی تفاوت اند.
  • بی نام A1 ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    74 14
    اقای باهنر خدا از شما نگذرد که بجای معذرت خواهی از ملت بابت حمایت های بی دریغ از احمدی نژاد از انها طلب کارید دیر یا زود در پیشگاا حق باید پاسخ گو باشید اقای باهنررررررررررررر
  • ایرانی IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    51 4
    باهنر با گفتن (اگر آقایان عرضه ندارند...)ثابت کرده که ادبیات گفتگوی مودبانه را بلد نیست.در رابطه با رسانه ها که نقادی را جرم تلقی می کند می پرسم آیا اینکه برخی از رسانه ها در طول سالها بصورت کاملا یکطرفه شهروندانی را آماج اتهامات قرار دهند,بی انکه به ا نها فرصت دفاع داده شود جرم وخلاف دستورات دین مبین اسلام نیست؟که بر حفظ ابروی مسلمان انهمه تاکید کرده.
  • بی نام A1 ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    35 5
    کاش اینا نظرات سخیف خود را به مردم نسبت نمی دادند
  • بی نام GB ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
    84 7
    دولت قبل تحمیلی ، نامشروع ، غیر قانونی و خائن به کشور بود و به هیچ وجه تطهیر نمی شود ، بیخود بجای محاکمه ؛سینه چاک خائنئن نشوید
  • بی نام US ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
    56 6
    اقای باهنر شما عرضه داشتید هشت سال دولت مورد حمایت شما مملکت را به خاک سیاه نشاند هیچ کاری نتوانستید بکنید؟ هزران تخلف و اقدام و سر پیچی از قانون کرد و مجلس عرضه یک بار سوال از او را نداشت!!!!!خواهشمند است شما و دوستانتان از عرضه حرف نزنید که دل پرخونی از بی عرضگی شما داریم
  • ایرانی A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    5 23
    ما ازموضع برحق آقای باهنر قاطعانه حمایت می کنیم وفتنه ی فتنه گران را محکوم می نمائیم.
  • بی نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    3 2
    این آقا را به صندلی اش چسبانده اند گویا