رئیس مجلس عنوان کرد: تعیین وظایف بخش ها و دستگاه ها پیرامون اقتصاد مقاومتی ظرف یک ماه آینده

رئیس مجلس با اعلام اینکه قطعا ظرف یک ماه آینده برنامه های هر بخش و حوزه پیرامون اقتصاد مقاومتی مشخص می شود ،گفت: امیدواریم با کمک دولت خلاء های قانونی در حوزه تولید و اقتصاد وضع شود تا فضا برای سرمایه گذاری در کشور سهل و آسان شود.

به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در پاویون  فرودگاه شهید دستغیب شیراز در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم فرصتی فراهم شد تا به استان فارس سفری داشته باشم و با مسئولان این استان دیدار کنم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در تشریح برنامه های سفر به کازرون و شیراز گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده ما در بزرگداشتی برای مرحوم استاد دوانی در شهر کازرون و مراسمی برای روز شهدای غواص در شهر شیراز حاضر می شویم وهمچنین این سفر فرصتی است که با استاندار، مدیران و امام جمعه شیراز نشستی داشته باشیم تا مسائل استان در آن نشست بررسی شود از طرفی دیگر شرکت در مراسم حرم حضرت شاه چراغ نیز یکی دیگر از برنامه های من در این سفر است.

لاریجانی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی افزود: هم اکنون کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در این زمینه فعال شده و محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس نیز مسئول پیگیری این امور شده اند از طرف دیگر در مجلس کارگروهی برای برنامه ریزی و پیگیری مقوله اقتصاد مقاومتی مشخص شده است همچنین معاونت قوانین مجلس  نیز مسئول تنقیه قوانین بخش تولید شده است.

رئیس مجلس  با اعلام اینکه قطعا ظرف یک ماه آینده برنامه های هر بخش و حوزه پیرامون اقتصاد مقاومتی مشخص می شود تصریح کرد: امیدواریم با کمک دولت خلاء های قانونی در حوزه تولید و اقتصاد وضع شود تا فضا برای سرمایه گذاری در کشور سهل و آسان گردد

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 343997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =