۰ نفر
۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸

درحالیکه برخی از منابع خبری عربی از افزایش احتمال استعفای اخضر ابراهیمی خبر داده اند روزنامه القدس العربی نوشت او چنین قصدی ندارد.

به گزارش خبرآنلاین روزنامه القدس العربی نوشت اخضر ابراهیمی قصد ندارد استعفاء بدهد.

این روزنامه به نقل از یک منبع دیپلماتیک در سازمان ملل بعید دانست اخضر ابراهیمی فرستاده سازمان ملل به سوریه ، از سمت خود استعفاء دهد.

پیشتر شایع شده بود که ابراهیمی پنجشنبه آینده ،‌ در زمان تشکیل نشست شورای امنیت استعفاء  خواهد داد اما  چون دبیر کل سازمان ملل و مسئولان شورای امنیت از وی به صراحت خواسته اند مذاکرات میان نظام سوریه و مخالفان این کشور را از سر بگیرد و زمنیه را برگزاری کنفرانس ژنو سه را فراهم کند به نظر می رسد که این موضوع منتفی شده است.

این منبع دیپلمات ،‌ درباره مفادی که اخضر ابراهیمی در نشست شورای امنیت پنجشنبه عرضه خواهد کرد گفت ابراهیمی گزارش مبسوطی درباره کنفرانس ژنو دو عرضه خواهد کرد و این گزارش همراه با ملاحظات وی در زمان مذاکره است و دراین گزارش دیدگاههای ابراهیمی درباره تمامی طرفهای حاضر دراین کنفرانس مشخص خواهد شد . ا

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 343720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    آخه پیرمرد تو که تو ژنو نتونستی کاری از پیش ببری خب برو کنار بذار یکی که کار بلده بیاد جات. تو هم مثل بعضیها بلد نیستی چه جوری استعفا بدی؟؟؟نکنه مثل بعضیها احساس تکلیف کرده باشی؟؟؟