تسنیم نوشت:

وزیر آموزش و پرورش درخصوص عدم پرداخت پاداش معلمان مناطق محروم گفت:‌در قالب اعتباراتی که در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می‌گیرد پرداخت‌ها را انجام می‌دهیم.

علی اصغر فانی در پاسخ به این پرسش که در بودجه سال 92 اعتبار 2هزار میلیارد ریالی برای پرداخت پاداش معلمان مناطق محروم اختصاص یافته بود ولی پاداش این معلمان پرداخت نشد، گفت: در قالب اعتباراتی که در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می‌گیرد پرداخت‌ها را انجام می‌دهیم.

او درپاسخ به این پرسش که بسیاری از معلمان زن خواستار افزایش مرخصی زایمان به 9 ماه هستند، گفت: در کمیسیون اجتماعی دولت این موضوع مورد بحث قرار گرفته و طرحی برای معلمان در حال تهیه است که به محض اینکه آماده شود اعلام خواهد شد.

فانی درخصوص طرح جدید برای بیمه طلایی فرهنگیان گفت: جلساتی را در این زمینه برگزار کرده‌ایم اما بیمه طلایی فرهنگیان هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

برخی از نمایندگان مجلس دلایل استیضاح وزیر آموزش و پرورش را عدم افزایش مرخصی زایمان به 9 ماه و عدم پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان مناطق محروم اعلام کرده‌اند.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 343628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مادر A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    0 1
    با سلام. پس تكليف مادراني كه تحت بيمه تأمين اجتماعي هستند رو كي بايد روشن كنه؟؟؟؟
  • معلم A1 ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    حقوق فرهنگیان را نیز مانند وزارتخانه های دیگر افزایش دهید بدون بوق کرناس ،مغازه میریم میگن دیگه که وضعتان خوب شد دیشب رسانه ها اعلام کردن