تسنیم نوشت:

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: با توجه به شکایاتی که از سازمان انرژی اتمی مبنی بر اخراج و جا به جایی تعدادی از نیروها انجام شده این کمیسیون موضوع را بررسی می‌کند.

مصطفی افضلی فرد در گفت و گو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: با توجه به شکایت‌هایی که افراد حقیقی و حقوقی انجام داده‌اند ما این موضوع را مورد رسیدگی قرار داده‌ایم و با دعوت از صالحی به کمیسیون اصل ۹۰ حقایق در این زمینه را مورد توجه و دقت نظر قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: ما برخی مستندات را در این زمینه جمع‌بندی کردیم و قرار است حول محور مطرح شده توضیحات لازم را از صالحی دریافت کنیم تا به صورت شفاف و روشن تصمیم‌گیری‌ها انجام شود.

افضلی فرد در مورد دیگر پرونده‌های مطرح در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: با توجه به شکایاتی که از دو وزیر صنعت، معدن و تجارت و ارشاد اسلامی انجام شده تا پایان سال قرار است این دو وزیر در کمیسیون اصل ۹۰ حضور پیدا کنند تا به شکایات آن‌ها رسیدگی شود که این شکایت در مورد هجمه به مقدسات و گله‌مندی ه‌ی مردم در مورد توزیع نامناسب سبد کالا بود که سبب خدشه‌دار شدن عزت و کرامت مردم و سوء استفاده برخی از رسانه‌ها شده است.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در مورد اظهارات یکی از اصلاح‌طلبان در همدان و توهین به مقدسات بیان کرد: ما چنین اقداماتی را محکوم می‌کنیم و معتقدیم دوران تندروی اصلاح‌طلبان به سر آمده و هرگز دولت یازدهم اجازه نمی‌دهد با شعار اعتدال عده‌ای دامن جامعه را با برخی حرکت‌ها و تندروی‌ها آلوده کنند.

وی اظهار کرد: به طور قطع دستگاه قضایی با این جرایم برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد فرهنگ ارزشی و اصالت جامعه ما از این لحاظ آسیب ببیند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 343516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    10 0
    عجب وضعی شده وزیر را بخاطر اینکه در ابتدای توزیع سبد کالا مشکلاتی بوجود امد و رفع شد به کمیسیون 90 میکشانید ؟؟؟!!!بینی و بین الله دلسوز مردم هستید یا ... اگه دولت یا وزیر از هم خطیهای خودتون هم می بود این کار را می کردید ؟؟؟!!! به جای این کارهای بی فایده برید کاری انجام دهید که برای مردم مفید باشد از سیاست ورزیهاتون خسته شدیم مردم که همه میدانند هدف اصلی تون چیه ...