نماینده فلاورجان: رویه اسلام هم اعتدال است/ مردم به تندروی "نه" گفتدند

سیدناصر موسوی لارگانی می گوید اسلام در تمام زمینه ها اعتدال را توصیه کرده و رویه اسلام اعتدال است.

حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین با اشاره به تندروی های موجود در فضای سیاسی کشور گفت: یکی از مشکلاتی که همواره باعث شده ما از پیشرفت لازمی که باید در کشور داشته باشیم باز بمانیم تندروی های حاکم در فضای سیای کشور و حضور افراد تندرو در جناح های سیاسی بوده است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: افراط و تندروی در فضای سیاسی کشور در سال های گذشته آسیب های فراوانی را به همراه داشته است که البته مردم در انتخابات ریاست جمهوری نشان دادند که به دنبال افراط و تفریط نیستند. هم اکنون که به انتخابات مجلس دهم نزدیک می شویم این امر ضروی است که ویژگی افراد تندرو و افراطی برای مردم بازگو شود و در انتخابات آینده مردم راحت تر به عبور از گروه های تندرو فکر کنند.

وی درباره مشکلات به وجود آمده به واسطه تندروی در فضای سیاسی کشور تصریح کرد: یکی از مشکلات اصلی که فعالیت تندروها در فضای سیاسی کشور ایجاد کرده این است که وقتی که جناحی در راس کار قرار می گیرد جناح مقابل به واسطه از دست دادن میدان تندروی هایی را در دستور کار قرار می دهد و خود جناحی که در راس قدرت قرار گرفته تندروی هایی را در مقابل رقیب خود در دستور کار قرار می دهد و همین موضوع باعث ایجاد اختلاف های غیر قابل جبران می شود.

نماینده مردم فلاورجان ادامه داد: این کار ناپسندی است که به دلیل رسیدن به اهداف شخصی کسانی که توانمند هستند و کارایی خوبی را دارند از صحنه بیرون کنیم و همین امر باعث شده تا خیلی وقت ها افراد کارآمد را از دست داده ایم و افراد ناتوان و افرادی که نمی توانستند خواسته ها و نیازهای کشور ما را برطرف کنند تنها به دلیلی همسو بودن با جناح قدرت در راس کار قرار داده ایم.

وی با تاکید بر این که اسلام در تمام زمینه ها اعتدال را توصیه کرده و رویه اسلام اعتدال است، تصریح کرد: ما نباید به دنبال افراط و تفریط باشیم. اسلام می گوید انسان در زندگی باید میانه رو باشد. البته از نظر اعتقادی و دینی انسان باید هدف خود را مشخص کرده باشد اما در ابعاد دیگر انسان باید اعتدال را در نظر بگیرد.

وی افزود: امیدوار هستیم در شرایط کنونی که مردم در انتخابات ریاست جمهوری به تندروی نه گفته اند دولتمردان و مسئولان و نمایندگان به دنبال حذف افراد مقابل خودشان نباشند بلکه به دنبال کارآمد بودن و به دنبال برطرف شدن مشکلات باشند.

29295

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 343315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =