نوربخش، رییس سازمان تامین اجتماعی در مراسم تقدیر از پرستاران گفت: امنیت شغلی پرستاران و ایجاد نشاط بهترین هدیه روز پرستار است که من قول آن را برای یک ماه آینده می‌دهم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نوربخش، رییس سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی با تولید پانزده درصد از خدمات درمانی، بستری و سرپایی به عنوان بزرگترین تامین کننده منابع مالی نظام سلامت است و نقش مهمی در حل چالش‌ها و مشکلات نظام سلامت دارد.

او در مراسم تقدیر از پرستاران که در مجتمع فرهنگی ورزشی نگین غرب تامین اجتماعی برگزار شد، با بیان این که شغل پرستاری و کار کردن در این مشاغل زمینه توفیقی است که برای آنها ایجاد شده تا توشه آن دنیا و تسکین دهنده درد همنوع باشند، گفت: دو دهه است که در این حرفه هستم و دشوارترین حرفه در شغل‌های نظام سلامت، پرستاری است. من به عنوان همکار شما این موضوع را با پوست و استخوانم درک کرده‌ام.

نوربخش همچنین گفت: به بهانه این روز از شما به عنوان نمایندگان پرستاران سراسر کشور تقدیر می‌کنم. متاسفانه مشکلاتی که در سال‌های گذشته برای پرستاران وجود داشت، الان هم وجود دارد بنابراین بخش عمده مشکلات حل نشده است.

او ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی در هشت سال اخیر فراز و فرودهای زیادی در بخش درمان، بیمه و سرمایه‌گذاری داشت که همه از آنها اطلاع دارند و نیاز به گفتن نیست. کمبود نیروی انسانی، سختی کار، تامین نیروی مورد نیاز و ساعت کار مشکلاتی است که من از معاون درمان سازمان خواسته‌ام تا در یک ماه آینده به آنها رسیدگی کند.

رییس سازمان تامین اجتماعی گفت: به نظر من امنیت شغلی پرستاران و ایجاد نشاط بهترین هدیه روز پرستار است که من قول آن را برای یک ماه آینده می‌دهم. من به آینده امیدوارم و رویکرد دولت یازدهم نیز رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی است که در بودجه سال بعد سازمان دیده شده است.

نوربخش در این مراسم که برای تقدیر از 70 پرستار و بهیار بیمارستان‌های تامین اجتماعی تدارک دیده شده بود، تاکید کرد: برای حدود 1500 نفر مجوز استخدام داریم که بخشی از مشکلات را حل می‌کند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 343091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =