خانه ملت نوشت:

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مرزبان ربوده شده قطعا در خاک پاکستان نگهداری می‌شوند، گفت: پاکستانی‌ها صورت مسئله را پاک نکنند.

منصورحقیقت‌‌پور درواکنش به اظهارات اخیر سخنگوی وزارت خارجه پاکستان که گفته "مطمئن نیستیم 5مرزبان ایرانی ربوده شده به خاک این کشور منتقل شده‌اند" گفت: قطعا 5مرزبان ایرانی ربوده شده در خاک پاکستان نگهداری می‌شوند، مگر اینکه با هماهنگی پاکستانی‌ها آنها به نقطه دیگری منتقل شده باشند.
نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر در مجلس شورای اسلامی، گفت: خانم تسلیم اسلم سخنگوی وزارت خارجه پاکستان به جای حل موضوع، صورت مسئله را پاک نکند.

او گفت: در بحث ربوده شدن 5 مرزبان ایرانی، پاکستانی‌ها به دلیل اینکه خاک کشورخود را در اختیار عده‌ای تروریست قرار داده‌اند مقصر هستند و بدتر از آن این است که سخنگوی وزارت خارجه پاکستان از محل نگهداری 5مرزبان ایرانی اعلام بی‌اطلاعی می‌کند و نمی‌داند در خاک کشورش چه اتفاقی رخ می‌دهد.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به پیگیری‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده ایرانی، گفت: فردا یکشنبه (18اسفند) کمیسیون امنیت ملی با مسئولان وزارت کشور در این باره جلسه ای را خواهد داشت.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،درباره سفر هیاتی از این کمیسیون به پاکستان برای بررسی آخرین وضعیت مرزبان ربوده شده ایرانی در مرز پاکستان، گفت: دراین‌باره پیشنهاداتی مطرح شده که قابل بررسی است.
تسلیم اسلم سخنگوی وزارت خارجه پاکستان با بیان اینکه درارتباط با یافتن 5مرزبان ربوده شده ایرانی با مقامات این کشور رایزنی مستمر داریم، اعلام کرد، مطمئن نیستیم این مرزبانان به خاک پاکستان منتقل شده باشند.


23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ریزبین A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    5 0
    از ابتدا هم مسئولین وهم مردم می دانستند به دلایل بسیار زیاد پشت تمام وقایع مرز های شرقی ایران دولت ودستگاه امنیتی پاکستان قرار دارد .گستاخی در تجاوز به حریم مرزی ایران گناه نابخشودنی است .حالا که پرده برداشته شد ودست پاکستانی ها رو شد مقامات آنکشور با دستپاچگی مطالب غیر قابل باور می گویند .برای ملت ومسئولین ایران فقط یک حرف باقی می ماند پاکستان بعنوان متهم ردیف اول هر چه سریع تر مرزبانان ایرانی را آزاد کند وخود را در لیست سیاه ایران قرار ندهد.هر کشور ی که در لیست سیاه ملت انقلابی ایران قرار بگیرند به فلاکت وبحران گریز ناپذیر گرفتار خواهد شد .پس مقامات پاکستان هیچ زمان سعی نکنند اراده وقدرت انقلابی ایران را محک بزند.
  • بی نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    3 1
    پاکستان بازی درآورده. پهپاد بفرستید جاشونو پیدا کنه بعد برید سراغشون
    • بی نام A1 ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
      0 0
      پاکشتان می خواهد ازطریق این راه کسب درامد کند که برای ایران قدرتمند ذلت است