تسنیم نوشت:

یکی از فرماندهان جبهه النصره اقدام به فروش تعدادی از موشک‌های ضد‌زره گروه‌های تروریستی به حزب الله لبنان کرده و از منطقه "القلمون" گریخته است.

به گزارش الحدث،‌ یکی از فرماندهان گروه‌های تروریستی در "القلمون" تاکید کرد که "ابو البراء التونسی" از فرماندهان جبهه النصره اقدام به فروش تعدادی از موشک‌های ضد‌زره گروه‌های تروریستی به حزب الله لبنان کرده و از منطقه "القلمون" گریخته است.

این فرمانده گروه‌های تروریستی اعلام کرد که حکم "ابوالبراء" قصاص است؛ این خیانت درحالی صورت می‌گیرد که هم‌اکنون درگیری‌های شدیدی در "یبرود" میان تروریست‌ها و نیروهای ارتش و حزب الله درجریان است.

این درحالی است که صدای درگیری های شدید و متوالی میان ارتش سوریه و گروه های مسلح در اطراف شهر یبرود از سوی شمال و در بخش هایی از مزارع ریما شنیده می شود.

پایگاه خبری النشره اعلام کرد: گروه های مسلح هر از گاهی به خودروهای عبوری در اتوبان بین المللی دمشق به حمص شلیک می کنند از بالای تپه الکویتی که موقعیت استراتژیک دارد و مشرف بر اتوبان مذکور است به خوبی می توان وضعیت را مشاهده کرد.

خبرنگار این رسانه لبنانی بیان کرد: در تپه القطری مشرف به مزارع ریما و شهر یبرود صدای درگیری های شدید میان طرفین درگیر شنیده می شود.

النشره گزارش داد: درگیری در سه محور ریما-یبرود،السحل-یبرود، تپه های الکویتی و القطری به یبرود در جریان است و ارتش سوریه در حال پیشروی از این محورها برای تنگ تر کردن حلقه محاصره از شمال و غرب یبرود است.

23261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معین IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    11 0
    چه مخ اقتصادی داشته
    • بی نام IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
      5 0
      خدایی از اون هفت خط ها بوده!