فارس نوشت:

مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور بسیج گفت: مرکز کنترل عملیات در مجموعه راهیان نور ایجاد شده و سرعت اتوبوس‌ها هرساعت ازطریق سامانه GPS رصد می‌شود.

سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور بسیج مستضعفین به بررسی زوایای مختلف این برنامه بزرگ فرهنگی کشور پرداخت و گفت: امسال به جهت مشکلاتی که از نظر کمک دولت وجود دارد نمی‌تون آمار داد که چه تعداد زائر خواهیم داشت، انتظارمان از دستگاه‌های اجرایی بیشتر از اینهاست. در سال‌های گذشته بالاخره همت و تلاشی بود.

او با گلایه از عملکرد رئیس‌جمهور نسبت به راهیان نور گفت: ایشان به جنوب رفتند ولی بازدیدی از مناطق عملیاتی و یادمان و زیارتگاهی نداشتند و همچنین برای یادواره شهدای مازندران هم دعوت شدند که نپذیرفتند و از طرفی جواب آقای نهاوندیان رئیس دفتر ایشان برای حضور رئیس جمهور در جشنواره سرزمین نور و روز ملی راهیان نور که مردمی‌ترین جشنواره کشور است، منفی بود.
مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور بسیج گفت: علی‌رغم ابلاغیه وزیر کشور به استانداران و فرمانداران، خروجی که در استان‌ها می‌بینیم نشان می‌دهد که نتیجه‌ای در این زمینه حاصل نشده است.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور بسیج گفت: یکی از برنامه‌های زائرین راهیان نور دریایی حضور در منزل شهید رئیسعلی دلواری و آشنایی با مبارزات این فرد با انگلیسی‌هاست و همچنین بازدیدی از نیروگاه اتمی و جزیره خارک دارند. جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه نیز به عنوان فرمانده قرارگاه دریایی راهیان نور معرفی و ساختاری در این خصوص ایجاد شده است.
او گفت : همچنین در هرمزگان برنامه‌ریزی شده تا مسافرین نوروزی که در منطقه حاضرند، همزمان با زائرین هدفمند، گشت دریایی داشته باشند و با عملیات‌های رزمندگان در دریا آشنا شوند که در این راستا بسترسازی شده است.


23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیما IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    29 2
    بزرگ داشتن یاد و خاطره رشادتها و حماسه های هموطنان برای نگهبانی از مرز و بوم واجب و نیکوست اما فکر نمی کنید صرف بازدید هیچ اثری ندارد وقتی بازماندگان جنگ در همان شهرهای مرزی هنوز به وضع قبل از جنگ برنگشته اند و نیاز شدید به توجه دولتمردان دارند نیازی که فیلم و عکس گرفتن رئیس جمهور و همراهان در مناطق عملیاتی و البته با چفیه! هیچکدامشان را مرتفع نخواهد کرد
  • بی نام A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    30 6
    رییس جمهور نمی خواستند از این راه کاسبی کنند بده؟!
  • بی نام IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    64 10
    كارهاي واجبتري از بازديد مناطق عملياتي هم هست، بر فرض صد سال هم بگذرد باز بايد رفت بازديد كرد؟ جنگ 25 ساله كه تموم شده،
  • بی نام A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    31 1
    مافکر کردیم سردار قاسم سلیمانیه
  • روحيه A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    34 5
    مهمتر از اين كارها كنترل تورم و گراني است ، هر چند با اين شيب ملايم هم اميدي نيست
  • هموطن A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    39 7
    سردار عزیز، رییس جمهور خودش در جنگ شرکت داشته و خود شما هم می دانید که ایشان خدمات زیادی داشته اند. فکر نکنم حضور یا عدم حضور ایشان چندان مهم باشد.
  • بی نام A1 ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    1 0
    من سرباز سردار سليماني بودم واقعا انسان خوبي هستند (و همچنين حاجي سيف ) ولي رييس جمهور مملكت كارهاي مهمتري داران نسبت اردوهاي گردشگري و راهيان نور
  • بی نام IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    4 1
    اقا دست از كاسبى با خاطرات جنگ برداريد. جنگ سال هاست نمام شده و اقاى روحانى هم توى خود جنگ واقعى حضور داشته است.