فارس نوشت:

خطیب موقت نمازجمعه تهران گفت: دولت می‌تواند با استعانت از اقتصاد مقاومتی، معضلات و مشکلات مردم را برطرف سازد.
آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب امروز نمازجمعه تهران در خطبه‌های این هفته با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 گفت: تیم مذاکره کننده، با سرمایه تقوا وارد میدان شود تا بتواند مشکلات را حل کند. تیم مذاکره کننده دقت کنند که در مکتب امام علی(ع)، صلح با دشمن داریم اما آشتی نداریم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه آمریکا شیطان بزرگ است و نباید گول آنها را خود، گفت: خداکند شیطان بزرگ موفق نشود سر هیئت ایران کلاه بگذارد.
موحدی کرمانی با این دعا که ان‌شاءالله خداوند بصیرت هیئت ایرانی را در دشمن‌شناسی مضاعف کند، گفت: خانم شرمن هنوز هیچ چیزی نشده، می‌گوید همه اعضای 1+5 حق وتو دارند، حرف از این زشت‌تر و مضحک تر که آنهم درست در میانه مذاکرات زده می شود؟
او گفت: امروز تنفر از جنایات آمریکا، دنیا فراگرفته و فریاد «مرگ بر آمریکا» دیگر فقط منحصر به ایران نیست.
خطیب موقت نمازجمعه تهران درخصوص اظهارات آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه در برابر ایران همه گزینه‌ها روی میز است، گفت: اگر دشمن گزینه نظامی روی میز دارد اولا خود این گزینه نشانه ضعف است. ثانیا ایران برای مقابله با دشمن، گزینه‌های فراوانی مانند مقاومت و پیروی ملت از رهبری دارد که قدرتش از بمب اتم بیشتر است.
موضوع فرهنگ از دیگر مسایلی بود که آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های امروز نمازجمعه تهران به آن اشاره کرد و با تاکید بر اینکه مسئولان فرهنگی کشور مراقب باشند تا دشمن فرهنگ خطرناکش را در کشورمان وارد نکند، گفت: وزیر ارشاد در این زمینه باید اهتمام جدی کند و دچار سهل‌انگاری نشود.
او گفت: وزارت ارشاد مراقبت بیشتری در بحث مجوز فیلم‌ها و کتابها کند تا مبادا کتب منحرف و گمراه‌کننده در این کشور مجوز انتشار بگیرند.
خطیب موقت نمازجمعه تهران درخصوص موضوع اقتصاد مقاومتی نیز که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح و ابلاغ شده است، گفت: دولت می‌تواند با استعانت از اقتصاد مقاومتی، معضلات و مشکلات مردم را برطرف سازد.
موحدی کرمانی همچنین درخصوص لزوم توجه به ایام فاطمیه مقارن با نوروز گفت: همزمان با تعطیلات عید، ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) را داریم و مردم مراقب باشند حرکت این ایام نگه داشته شود.
23145

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    8 0
    شما اصلا می دونی اقتصاد مقاومتی برای اجرا به چه ابزاری احتیاج داره؟ این تیم مثل تیم قبلی نیست که سرش کلاه بره.
  • بی نام RO ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    2 0
    اخه چرا یجوری حرف می زنید که انگار هیت مذاکره کننده داره سر خود تصمیم می گیره ؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    130 4
    مگر مشکل فرهنگی با سانسور فیلم و کتاب حل می شود حضرت امام جمعه؟! مشکلات فرهنگی دیگر از جمله فحشا، درگیریهای خونینی که هر روز در کوچه و خیایان شاهدیم، دزدی، اعتیاد، خیانت، کلاهبرداری، اختلاس، حق کشی،.... اینها را چگونه می خواهیم حل کنیم؟!
  • بی نام A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    171 7
    این حرف خودش بزرگترین تضعیف کننده هیئت ایرانی است
    • بی نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
      5 0
      با تندروی مگر به کجا رسیدیم؟
  • بی نام A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    183 9
    آقايان خواهشا بذارين مملكت طعم آرامش و دوستي رو بچشه.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    4 0
    انگار که فرهنگ یه چیزیه توی یه جعبه که باید مراقب بود وارد کشور نشه.
  • بی نام IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    6 0
    بعد از این همه سال حضور در عرصه سیاسی و اجتماعی چقذر ساذه انگارانه به مسایل نگاه می کنند. کاش موقعی که قانون در 8 سال گذشته زیر پا گذاشته می شد و نتایج اسفبار آن را همه دیدیم اونوقت هم کمی ابراز نگرانی می کردند
  • بی نام GB ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    5 0
    یکی از ارکان فرمایشات شما در خصوص اقتصاد مقاومتی مجازات سریع و قاطع اختلاس گران بزرگ است که عدم محاکمه آنها سوال ما هم می باشد
  • بی نام A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    8 0
    در این وضعیت دولت و تیم مذاکره کننده باید تقویت شود . یه ذره به مردم بها دهید . چرا یک بار هم که شده دستور پیگیری اختلاس کنندگان میلیاردی را نمی دهید؟؟؟
  • محمد A1 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 12
    کلاه گذاشته اند اگر راست می گویند متن قرارداد را رو کنند
  • حسین A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 9
    عینا حقیقتو گفتند ایشان