تسنیم نوشت:

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از در دستور کار قرار داشتن تبدیل عرصه مسکن مهر ۹۹ ساله به مسکن ملکی خبر داد و گفت: پس از بررسی عملکرد دستورالعمل جدید خرید و فروش مسکن مهر و بازخوردهای آن در این باره تصمیم گیری خواهد شد.
سید محمد پژمان گفت: قرار بر این شده که چند ماه پس از ابلاغ دستورالعمل جدید خرید و فروش مسکن مهر در خصوص تبدیل عرصه واحدهای مسکن مهر 99 ساله به مسکن ملکی تصمیمات لازم اتخاذ شود.
او گفت: تبدیل مسکن مهر 99 ساله به ملکی نیازمند مصوبه است، از سوی دیگر باید تقاضای جدی و موثر هم برای این بخش وجود داشته باشد که تا چند ماه آینده برای آن هم تصمیم جدی اتخاذ خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی پیش تر نیز از رفع محدودیت‌های خرید و فروش مسکن مهر خبر داده بود: شورای راهبری مسکن در حال بررسی جزئیات و نحوه نقل و انتقال تعهدات مسکن مهر است و در مجموع واحدهای تکمیل شده و آن دسته از واحدهای مسکن مهری که قسط آخرشان دریافت شده مشمول دستورالعمل خرید و فروش شده‌اند و متقاضیان آن می‌توانند واحدهای خود را بفروشند.
او گفت: چگونگی انتقال تعهدات تسهیلات بانکی مسکن مهر از فروشنده به خریدار و اطلاع بانک از این پروسه برای صدور سند مسکن مهر به نام خریدار یکی از مسائل مهمی است که مورد توجه شورای راهبری مسکن قرار دارد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت:‌ در دستورالعمل جدید خرید و فروش مسکن مهر هیچ محدودیتی وجود ندارد و در واقع پیش‌شرط‌های خریدار برداشته شد.
45231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    24 1
    خدا خانه دنیا و آخرت شما را آباد کند . بهترین خبری بود که به مردم دادید . ممنون
  • بی نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    24 1
    بهترین خبر در آستانه سال نو بود .
  • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    1 0
    فقط مسکن مهر که 99 ساله است را ملکی میسازید پس خانه های خیابان اشرفی اصفهانی باهنر پیامبر بعضی محدوده هایش و باغ فیض را چرا در 99 ساله نگه داشته اید ؟ چرا؟
  • علی A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    0 0
    سلام. ایا امکان دارد دولت زمین های مسکن مهر را پس بگیرد.در اینصورت تکلیف مستاجران چیست؟؟؟لطفا سریع پاسخ دهید