ایسنا نوشت:

عربستان، امارات و بحرین سفیران خود را از قطر فراخواندند.

به گزارش شبکه اسکای نیوز عربی، مسئولان عربستانی اعلام کردند، عربستان، امارات و بحرین امروز (چهارشنبه) سفرای خود را از دوحه فرا خوانده‌اند.

این خبر از سوی خبرگزاری رسمی عربستان نیز منتشر شد و مسئولان ریاض، ابوظبی و منامه آن را تایید کرده‌اند.

منابع دیپلماتیک اعلام کردند که این اقدام به دلیل اختلاف میان سه کشور مذکور با قطر بر سر روابط دوحه و اخوان المسلمین است و نشان از عمق اختلافات میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس دارد.

این درحالی است که با وجود اختلافات شدید، کشورهای عرب حوزه خلیج فارس سعی دارند شورای همکاری خلیج فارس را به اتحادیه خلیج فارس تبدیل کنند که با توجه به شرایط پیش آمده، این مساله بسیار بعید به نظر می‌رسد.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    2 1
    چه جسارتا
  • حسین A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    1 1
    قطر خیلی دوست دارد نقشی در سیاست منطقه داشته باشد البته با وجود قدرتهاعی مثل ایران وعربستان تحت حمایت امریکا نمیتواند بدون همراهی یک از این دو درمنطقه اعلام وجود بکند واین را خوب میداند که عربستان همراه با پول نفت به کمک امریکا اعلام وجود میکند لذا کاهی وقتها قطر دست صاحبش را گاز گرفته و جون پول را دارد اضهار وجود میکند مثل دخلت در سوریه ویا ترکیه ودیگر حکمتهای دست پاعین منطقه و در اینجااست که صاحبش با توسری به او میفهماند که خفه شو بطور مثال دیدید در سوریه جقدر جنایت کرد وحالا وقت تو سری اربابش است که نوش جانش حالا باید بعد از تو سری زوضه بکشد که صدایش را میشنویم
  • .نادر IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    2 0
    به قول خود عربها خلی ولی اینها اگر با همدیگر اتحاد داشته باشند دیگر خدا را بنده نیستند از بس که مغرووورند