مهر نوشت:

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اذعان دشمن به توان بازدارندگی نظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: هیچ هدفی از تیر رس سلاح های دور برد سپاه پاسداران خارج نیست.
سردار عبدالله عراقی پیش از ظهر امروز در اولین یادواره 110 شهید توپخانه پدافند هوایی استان کرمانشاه که در تالار بعثت این شهر برگزار شد، گفت: شهدای ما با عهد و پیمانی که به خدای خود بسته بودند عمل کرده و با نثار جان خود، در راه دفاع از ارزش های الهی گام برداشتند.
او گفت: ما در ابتدای جنگ بسیار مبتدی بودیم و در مقابل ارتش تا دندان مسلح صدام، حرفی برای گفتن نداشتیم، اما همین شهدا با خلوص نیت به میدان آمده و با کمترین امکانات و تجهیزات به جنگ دشمن رفتند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور نیز به دست بیگانگان بیفتد.
سردار عراقی گفت: امروز به برکت خون شهدا به جایی رسیده ایم که سلاح های دور برد نیروی زمینی سپاه هر هدفی را نشانه می گیرد، امروز دشمنان اسلام به خوبی از توان دفاعی بازدارنده ایران مطلع و آگاه هستند.
او گفت: اینکه دشمن مدام اعلام می کند که همه گزینه ها را بر روی میز دارد، اما اقدامی نمی کند از سر دلسوزی و ترحم نیست، بلکه نشانه ناتوانی آنها در برابر نیروی تدافعی نظام جمهوری اسلامی است.
او گفت: امروز با تکیه بر علم و فناوری خود و نیز استفاده از تجربه های پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در صحنه های مختلف جهانی حضوری مقتدرانه داریم و به عنوان یکی از قدرت های دنیا شناخته شده ایم.
45231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    12 2
    اي بابا! باشه چشم! !!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    11 10
    خیلی هم خوب! ما که نمی تونیم دست روی دست بذاریم تا دیگران تهدیدمون کنن!
  • پوریا A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    13 4
    از این بابت خیلی خوشحالم...ولی تو رو خدا دوران آموزشی سربازی رو هم به آموزش واقعی تبدیل کنین...امروز در کشور ما آموزش 2 ماهه سربازی شامل 95% رژه و نگهبانی بی نتیجه و تنها 5% آموزش کار با اسلحه و تیراندازیه که اونم بیشتر مربوط یه 5 بار حضور در میدان تیره...
  • موشک A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    13 4
    این یعنی ماهم از برد هیچ موشکی خارج نیستیم.
  • بی نام IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    3 1
    از قدرتمند شدن سپاه به خود میبالم واحساس غرور میکنم و افتخار میکنم که یک ایرانی هستم و با صدای بلند میگویم زنده باد سپاه وزنده باد فرمانده کل سپاه چون وجود سپاه خاری است بر چشم دشمنان نظام بخصوص رژیم صهیونستی