مهر نوشت:

معاون سیاسی وزیر کشور با اعلام این که از محل نگهداری مرزبانان ربوده شده ایران تا حدودی خبر داریم گفت: ما تنها دولت پاکستان را در این باره به رسمیت می‌شناسیم و کاری به گروهک تروریستی نداریم.

کاظم میرولد معاون سیاسی وزیر کشور در حاشیه ختم برادر حجت‌الاسلام پورفاطمی نماینده مردم تنگستان و دشتی درباره آزادی ۴ مرزبان ایرانی ربوده شده توسط گروهک جیش العدل گفت: در این مساله برای ما حفظ جان این ۵ نفر بسیار مهم و اساسی است، کار باید به نحوی پیش رود که جان این ۵ عزیز تهدید نشود.

وی افزود: وزارت خارجه کار دیپلماسی را انجام می‌دهد ما هم با سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در ارتباطیم و سفیرمان وظایفی را که بر عهده گرفته را انجام می‌دهد.

میرولد ادامه داد: پاکستان نیز از آنچه اتفاق افتاده است ابراز تاسف نموده و ما هم در آن‌ها حسن نیت دیدیم از این رو آن‌ها نیز قول دادند برای آزادی ۵ مرزبان کمک کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور در پاسخ به این گفته می‌شود قرار است هیاتی از ایران برای بررسی این مساله عازم پاکستان شود گفت: یک هیاتی هفته گذشته به کویته اعزام شدند و کمیته مرزی مشترک را تشکیل دادند و در جریان این سفر صحبت‌هایی را مطرح کردند.

وی خاطر نشان کرد: با تمام این تمهیدات اقدامات برای آزادی این ۵ مرزبان در حال انجام است و این در حالی است که هر ۵ نفر گروگان‌های ایرانی در سلامت کامل به سر می‌برند و ما می‌دانیم جای آن‌ها کجاست.

میر ولد یادآور شد: در این ماجرا ما تنها دولت پاکستان را به رسمیت می‌شناسیم و کار به گروهک تروریستی نداریم، ۵ مرزبان ما به پاکستان برده شده است و پاکستانی‌ها نیز از آنچه اتفاق افتاده ابراز تاسف و ناراحتی کرده‌اند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی بلیزر A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    4 0
    وزیر کشور خودش تا عید سربازای وطنمون رو برمیگردونه به آغوش خانواده هاشون " به کوری چشم تریبون های غربی
  • بی نام IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    2 0
    خسته نباشی که کاری به گروهک تروریستی نداری