تسنیم نوشت:

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا جزئیات و چگونگی پذیرش مشمولان در طرح «سرباز معلم» را تشریح کرد.

سرهنگ رحمان علی‌دوست، معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا، اظهار داشت: امسال به‌درخواست سازمان آموزش و پرورش و تشخیص ستادکل نیروهای مسلح، دو هزار و ۶۰۰ مشمول به‌عنوان سربازمعلم در مراکز آموزش و پرورش کشور مشغول به خدمت می‌شوند.

وی افزود: در طرح سربازمعلم، مشمولان علاقمند برای خدمت در آموزش و پرورش، به ادارات این سازمان در سراسر کشور مراجعه کرده و پس از ارائه درخواست و طی مراحل گزینش و انتخاب این افراد از سوی سازمان متبوع، اسامی آنان به ستادکل نیروهای مسلح اعلام می‌شود.

علی‌دوست در خصوص شرایط پذیرش سرباز معلم اظهار داشت: مشمولان متقاضی شرکت در این طرح می‌بایست فاقد غیبت بوده و با رعایت ضوابط و شرایط ابلاغ شده از سوی مرکز آموزش و پرورش استان‌ها پذیرش می‌شوند.

وی افزود: در استان‌هایی که با حجم بالایی از درخواست‌های مشمولان برای شرکت در این طرح مواجه باشیم، اعضای بسیج، خانواده شهدا و ایثارگران از اولویت جذب برخوردار خواهند بود.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: اسامی این مشمولان پس از طی مراحل گزینش در آموزش و پرورش هر استان به ستادکل نیروهای مسلح اعلام، سپس با در نظر گرفتن سهمیه پیش‌بینی شده و انجام تحقیقات لازم، اسامی افراد تأیید شده به سازمان وظیفه عمومی ارائه و این سازمان نیز در نهایت مشمولان مذکور را در اول تیرماه سال ۹۳ به مراکز آموزش سپاه اعزام می‌نماید.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 341541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کمال IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    35 4
    من یک سرباز معلم سال 93 هستم از 9 ماه حقوقی که باید به ما بدهند تنها 3 ماهش را داده اند هر ماه حقوق من 77 هزار تومان هست.
    • بی نام A1 ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
      9 8
      سلام دوستان من در سال 6 ماه اول 93 فارغ التحصبل میشم رشته کامپیوتر مقطع کارشناسی چطور میتونم سرباز معلم بشم؟
  • بی نام EU ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    40 25
    ﻳﻚ ﻋﺪﻩ ﺳﺮﺑﺎﺯﺗﺎﺯﻩ ﻟﻴﺴﺎﻧﺳﻴﻪ ﺑﺎﻛﺪﻭﻡ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻛﺎﺭﻱ ﺩﺭﻛﺴﻮﺕ ﺧﻴﻠﻲ ﺣﺴﺎﺱ ﻣﻌﻠﻤﻲ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﻩ ﻣﻴﺸن..ﻣﻌﻠﻤﻲ ﻛﻪ ﻓﻘﻄ ﺳﻮﺍﺩﺍﻛﺎﺩﻣﻴﻚ ﻧﻴﺴﺖ.ﻧﺤﻮﻩ ﺻﺤﻴﺢ ﺍﻣﻮﺯﺵ و ﺍﺩﺍﺭﻩ ﻛﻠﺎﺱ ﻭﺭﻓﺘﺎﺭ ﺑﺎﺩﺍﻧﺶ ﺍﻣﻮﺯﺍﻥ ﻧﻴﺎﺯﺑﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻛﺎﻓﻲ ﺩﺍﺭﻩ ﻛﻪ ﻳﻚ ﺗﺎﺯﻩ ﻟﻴﺴﺎﻧﺴﻴﻪ ﺍﻳﻦ ﺷﺮﺍﻳﻄ رونداره
    • آیجان IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
      3 1
      من از تابستان 92 سرباز معلم هستم وافعا عالی هست ماهی هم 300 هزار حقوق میدن با 3 روز تدریس .2ماه فقط آموزشی داری با 1 ماه اخر تابستون کلاسهای آموزش تدریس که نحوه تدریس رو اموزش میدن
  • بی نام A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    9 2
    من سال ديگه بهمن ماه ميخام دفترچه بفرستم به نظر شما تا اون موقع سرباز معلم ميخواند يا فقط براي امساله؟
  • navid A1 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    5 9
    تا زمانی که معلمی همچین نگاه و دیدی توی دولت و نهاد های بالادستی باشه هیچ پیشرفتی در امر اموزش رخ نخواهد داد. فن معلمی تفاوت دارد با تحصیلات اکادمیک سرباز معلم یعنی تزریق مسکن به بدنه بیمار اموزش و پرورش تا زمانی که معلم کشور من رفاه نداشته باشن همین اش و همین کاسه است.
  • s A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    19 6
    سرباز بی تجربه و لیسانس بره سر کلاس بهتره یا مستخدم مدرک پایین؟
  • یک سرباز معلم IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    7 1
    ×××قابل توجه دوستانی که می خواهند سرباز معلم بشوند××× برای سرباز معلم دی ماه هر سال باید اقدام کنید. با مراجعه بع اداره کل آموزش و پرورش استان می توانید از شرایط پذیریشش با خبر بشید در ضمن پارتی شرط اولشه!!!
  • احسان A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    12 1
    اقا پارتی داری روی سرباز معلمی حساب کن وگدنه بیخیالش شو.
  • دفین IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    3 1
    من امروز رفتم آموزش و پرورش استان میگن مهلت ثبت نام تموم شده میشه یکی بگه چه خبره وقتی هنوز دو روزه اعلام شده چطور مهلت تموم شده؟
    • محمد IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
      2 1
      در پاسخ به سوال دفین باید عرض کنم که بخشنامه سرباز معلمی 16 بهمن به استانها ارسال شده و 20 تا 30 بهمن نیز مهلت ثبت نامش بود لازم به ذکر است اگر ظرفیت تکمیل نشود مرحله دوم ثبت نام آن تا 20 اسفند ماه مهلت خواهد داشت .
  • دفین IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    1 1
    اقا محمد ازتون تشکر می کنم که جواب دادید. اما چند شب پیش اخبار سراسری این خبرو مبنی بر پذیرش سرباز معلم اعلام کرد.میشه بیشتر توضیح بدید
  • امیر IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    1 0
    لطفآ راجع به این طرح بیشتر اطلاع رسانی کنید من به آموزش و پرورش منطقه 4 مراجعه کردم و گفتن اصلآ به ما چیزی در این مورد ابلاغ نشده!