۰ نفر
۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۷

ژولی گیه، معشوقۀ اولاند بالاخره در مراسم اهدای جوایز سزار ظاهر شد.

ژولی گیه، معشوقۀ اولاند بالاخره در مراسم اهدای جوایز سزار ظاهر شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ژولی گیه، هنرپیشۀ فرانسوی که چندی پیش مجلۀ کلوزر از رابطۀ او با فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه پرده برداشت، در مراسم اهدای جوایز سی و نهمین دورۀ سزار در فرانسه حضور یافت. معشوقۀ اولاند که نامزد نقش دوم شده بود، جایزه ای نگرفت اما روی فرش قرمز رفت و عکس انداخت.
ژولی گیه ۴۱ ساله، نامزد دریافت جایزه سزار برای بهترین بازیگر نقش زن مکمل در فیلم کمدی که دورسی (Quai d'Orsay) شده بود که مربوط به اتفاقات کمدی در وزارت خارجه است. گیه نقش مشاور وزیر خارجه را بازی می کند. گفتنی است ژولی گیه در بیش از ۷۰ فیلم بازی کرده و یکی از فعالان حزب سوسیالیست است. او در جریان تبلیغات ریاست جمهوری فرانسوا اولاند، فعالیت زیادی در حزب برای پیروزی او کرده بود.
رابطه عاشقانه پنهانی ژولی گیه و فرانسوا اولاند باعث پایان رابطه اولاند با بانوی اول فرانسه ولری تری یر ویلر شد. گفتنی است فرانسوا اولاند، در روزهای اول سال نو میلادی سوار بر موتور با کلاه کاسکت به آپارتمان ژولی رفته و ساعاتی را با وی گذرانده بود. عکسهای منتشر شده از رییس جمهور فرانسه در اروپا نیز جنجال زیادی بر پا کرده بود.
طبق اطلاعات منتشر شده از سوی مجله کلوزر، ماه گذشته اولاند دوباره به سراغ ژولی گیه، رفته و با او ملاقات داشته است. به گزارش خبرآنلاین، روزنامۀ فیگارو در این باره نوشته است که فرانسوا اولاند در ماه فوریه به دیدار ژولی رفته و خبر این ملاقات چندان منعکس نشده است. این ملاقات در بیرون الیزه صورت گرفته و باز هم مجله کلوزر پرده از این ملاقات برداشته است.
ژولی ظاهراً تصمیم گرفت که بر نگاههای سنگین حضار فائق آمده و در مراسم سزار حضور یابد. این هنرپیشۀ فرانسوی پیشتر چند مراسم را لغو کرده بود و به دلیل اخبار منتشر شده از رابطۀ وی با رئیس جمهور فرانسه، در مراسم ناهار جشن سینمای فرانسه حضور نیافته بود. این اولین باری است که ژولی پس از افشاگری های مجلۀ کلوزر در انظار عمومی ظاهر می شود. گفتنی است این هنرپیشۀ فرانسوی چندی پیش از چند نشریه به دلیل تعرض به حریم خصوصی اش شکایت کرده بود.
نکتۀ جالب مراسم سزار که جمعه شب برگزار شد این بود که ژولی گیه در رقابت برای گرفتن جایزه، با ماریسا بورینی، مادر کارلا برونی؛ بانوی سابق الیزه و مادر زن نیکلا سارکوزی، رئیس جمهور پیشین فرانسه، رقیب بود.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 341532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =