گزارش چهارشنبه روزنامه خبر درباره فعالیت های این روزهای رقبای انتخاباتی روحانی با واکنش های متفاوت کاربران خبرآنلاین مواجه شد.

نگرانی از مطرح بودن حدادعادل و سعید جلیلی به عنوان «گزینه های جدی برای صدا و سیما» یکی از موضوعاتی است که در این واکنش ها به آن پرداخته شده است. یکی از کاربران نیز ابراز امیداوری کرده «کاش حداقل ولایتی رئیس صدا و سیما بشود». یکی دیگر از کاربران خبرآنلاین نیز نوشته است: صدا و سیما باید دست اصلاحات باشد!
برخی دیگر از کاربران نیز در نظراتی به فعالیت های این روزهای تیم دولت احمدی نژاد پرداخته اند. یکی از کاربران در این باره نوشته است: احمدی نژاد و دوستانش در حال برنامه ریزی برای بی خاصیت و بی تدبیر نشان دادن دولت یازدهم هستند.
یکی از کابران نیز به تحسین رقبای سابق انتخاباتی پرداخته و نوشته است: عارف روحانی ولایتی و رضایی نشون دادند آدمهای منصفی هستند چه در انتخابات چه بعدش.
به استقبال انتخابات مجلس رفتن بخش دیگری از موضوعاتی است که در کامنت های گزارش وضعیت این روزهای رقبای انتخاباتی روحانی مطرح شده است. یکی از کاربران در این باره نوشته است: اگر میخوایم کشور نجات پیدا کنه باید به فکر یک مجلس درست حسابی باشیم که همراه دولت باشه و به فکر پیشرفت کشور و نه فقط متهم کردن افراد به فتنه گر بودن و از این مسایل. مردم باید نگذارند افراد سودجو که بزرگ ترین افتخارشون توهین به بقیه است وارد مجلس شوند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 341340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین US ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    19 1
    یعنی واقعا میخوان آقای جلیلی رو ریس صدا و سیمای جمهوری اسلامی کنن؟؟ یه فکری به حال مردم بکنید!!!
    • !!!! A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
      0 2
      دست شما درد نکنه !
  • فرد IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    12 0
    منم با نوشته های بالا کاملا موافقم مخصوصا برای نجات و پیشرفت کشورمان نیاز به یک مجلس هم سو دولت لازم است اکثر این آدمهایی که در مجلسن واقعا تعطیلن