۰ نفر
۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳

ایسوس همواره تبلت‌های اندرویدی بسیار خوبی را روانه بازار کرده و همین موضوع باعث شده که نام این کمپانی در بین بهترین تولیدکنندگان تبلت‌های اندرویدی قرار گیرد.

پس از تولیدات موفق این کمپانی، ایسوس با ارائه مدل  تبلت خاصی را روانه بازار کرده است که علاوه بر مشخصات فنی بسیار مناسب، قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت را نیز دارد. یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های این تبلت که منجر به استقبال کاربران از آن شده، امکان مکالمه تلفنی با آن است.

ME175KG

خلاقیت نامحدود ایسوس در ME175KGاعمال شده است.این مدلدر دو رنگ سفید و مشکی عرضه می شود و 338 گرم وزن دارد.طراحی ارگونومیکآن در قسمت پشتی استحکام بالاییرا در برابر ضربه به این تبلت می دهد و می‌تواند به خوبی از سخت‌افزار داخلی آن محافظت کند.

نمایشگر ME175KGاز نوع IPS LCD با رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل و زاویه دید گسترده 178 درجه است.این تبلت 7 اینچی یکی از برجسته ترین محصولات از لحاظ ظاهری در میان تولیدات ایسوس به شمار می رود. شما می‌توانید روی آن ویدئوها را با کیفیت HD و حتی Full HD پخش کنید.

فناوری های منحصر بفرد ایسوس:Sonic Master و Audio Wizard، بهتر و راحت تر صدایی با کیفیت را پخش می کند. کسب جوایز متعدد درAward TechnologyGrammy نشانگر صدای شگفت انگیز بی عیب و نقص آن است.

دوربین 5 مگاپیکسلی با کیفیت ضبط HD ، همه جا و همه چیز را بهتر به تصویر می کشد.یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی نیز برای تماس‌های ویدئویی در قسمت جلوی تبلت قرار دارد.

چیزی که شما را شگفت زده می کند، عملکرد باتری است بطوریکهاین تبلت می‌تواند تا 30 روز در حالت استندبای بدون نیاز به شارژ باتری دوام بیاورد. در ضمن شما می توانید تا 36 ساعت از مکالمه با این تبلت لذت ببرید.

ME175KGایسوس با پردازنده قدرتمند چهار هسته ای با فرکانس پردازشی 1.2 گیگاهرتز تجهیز شده است که در کنار آن یک پردازنده گرافیکی Adreno 305 قدرت اجرای اکثر بازی های با گرافیک سنگین را در سیستم عامل اندروید نسخه 4.3 لوبیا ژله ایفراهم می کند. همچنین ایسوس یک درگاه حافظه خارجی با پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گیگا بایت در این دستگاه تعبیه کرده است.

حافظه RAM یک گیگابایتی علاوه بر فضای ذخیره سازی این تبلت که 8 گیگابایت استیک حافظه خارجی8 گیگابایتی به عنوان هدیه، در دسترس شما خواهد بود.

این محصول تنها با گارانتی ویستا، در تمامی پاساژها و فروشگاه های معتبر سراسرکشور قابل تهیه است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 341036