تسنیم نوشت:

رسانه های لبنانی مدعی شدند در جریان حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به شرق آن کشور، چهار نفر از رزمندگان حزب الله به شهادت رسیده اند.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسینم، پایگاه خبری دیلی استار لبنان به نقل از یک منبع امنیتی این کشور مدعی شد، در جریان حمله هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان که یک محموله موشکی را هدف قرار دادند، چهار نفر از اعضای حزب الله به شهادت رسیده اند.
این منبع که خواسته هویتش افشا نشود، به دیلی استار گفته است، این حمله هوایی که اواخر روز دوشنبه صورت گرفت، دو کامیون باربری را که در حال انتقال موشک و موشک انداز به داخل لبنان بودند، هدف قرار دادند. بنابر گفته این منبع امنیتی این کامیون ها عازم یک پایگاه حزب الله بودند.
این منبع بدون دادن توضیحات بیشتر، گفته است چهار نفر از اعضای جنبش مقاومت اسلامی لبنان بر اثر این حمله شهید شدند.
حزب الله هنوز به صورت رسمی به این حمله واکنش نشان نداده است و تلویزیون المنار که متعلق به جنبش مقاومت اسلامی لبنان است، این حمله را کم اهمیت جلوه داده است.
روز گذشته"دیلی استار" لبنان به نقل از یک منبع امنیتی این کشور ادعا کرد، هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی به منطقه "جنتا" واقع در شرق لبنان که یکی از مناطق تحت نفوذ حزب الله محسوب می شود، حمله کرده و یک محموله تسلیحات پیشرفته حزب الله را هدف قرار دادند.
بنابر گفته این منبع امنیتی، هواپیماهای جنگی اسرائیل چهار راکت به سمت جنتا شلیک کرده اند. جنتا یک منطقه کوهستانی است که از روستای لبنانی النبی شیث شروع شده و تا مرز سوریه ادامه می یابد.

در همین حال، یک گروه فعال و نزدیک به مخالفان سوری موسوم به "دیده بان حقوق بشر سوریه" مدعی شده که هدف حمله جنگنده های اسرائیلی یک پایگاه موشکی حزب الله بوده است.

این منبع امنیتی همچنین به دیلی استار گفته است که یک پایگاه حزب الله در جنتا قرار دارد، و در آنجا حزب الله نیروهای جدید خود را آموزش می دهد. جنتا همچنین یک جاده شناخته شده ای دارد که از طریق آن بین سوریه و لبنان قاچاق اسلحه صورت می گیرد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =