گلوب اند میل درتحلیلی از موضعگیری های کشورهای مختلف نسبت به مذاکرات هسته ای ایران و پنج بعلاوه یک از کانادا به خاطر بی تفاوتی نسبت به این موضوع انتقاد کرده و نوشته است نخست وزیر این کشور درباره این مذاکرات اظهارات بی فایده ای می کند.

به گزارش خبرآنلاین این پایگاه اینترنتی با تاکید براینکه مذاکرات هسته ای ایران استحقاق حمایت کانادا را دارد نوشته است نتیجه مذاکرات هر چه باشد ادامه مذاکرات ارزش دارد و مطمئنا به حمایتهای لفظی از جانب کشورهایی که مانند کانادا در حاشیه ایستاده اند نیاز دارد.

این پایگاه اینترنتی دولت استفان هارپر را متهم کرده است که کانادا را تا حدی به حاشیه کشانده است و متحدان غربی او هم توجه چندانی به اظهارات وی ندارند.این در حالی است که به نظر این منبع خبری دیگر کشورهای غربی متوجه شده اند که پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ایران گشایشی است که ارزش دنبال کردن را دارد.

گلوب اند میل در ادامه این ادعای کانادا را که دولتش در خاورمیانه مورد حمایت است به سخره گرفته و نوشته است کدام حمایت؟ آیا کانادا از حمایت عربستان سعودی و اسرائیل سخن می گوید که دشمنان ایران هستند؟

کانادا سخت در اشتباه است. این پایگاه خبری حمله به تاسیسات هسته ای ایران و تحریم های سخت تر را نسبت به ایران کاملا بی فایده دانسته و تنها راه را ادامه مذاکرات با ایران و حمایت از آن دانسته و از کانادا خواسته است به جمع حامیان این مذاکرات بپیوندد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بیژن A1 ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    9 2
    ازکاناداخوشم نمیادخیلی ضدایران عمل میکنه خدا کنه یک روز به داشتن روابط بامانیازپیداکنن وناچاربه عذرخواهی ازمابشن