حسین شریعتمداری در کیهان نوشت:

جناب ناطق! حضرتعالی و بسیاری از مسئولان و صاحب‌منصبان دیگر، پست و مقام و زندگی آرام و بی‌دغدغه خود را مدیون فداکاری و پاکبازی کسانی هستید و هستیم که آنان را «تندرو» و «بی‌ترمز» می‌نامید! و یا دیگران با استناد به سخن جنابعالی آنها را تندرو و بی‌ترمز می‌نامند! کاش توضیح می‌دادید- و هنوز هم دیر نشده - که منظور شما با آنچه اصحاب فتنه و دشمنان این مرز و بوم از سخن جنابعالی برداشت کرده و در آن می‌دمند متفاوت است.
 که واژه «بی‌ترمز» در دوران جنگ تحمیلی و از سوی دشمنان بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها به بسیج و بسیجیان نسبت داده شده بود! و البته نگارنده نیز به گونه‌ای دیگر بر این باور است که بسیجی بی‌ترمز است، با این توضیح که وابستگی‌ها و دلبستگی‌هایی نظیر چرب و شیرین دنیا، زندگی مرفه و اشرافی، خانه‌های لوکس و ماشین‌های گران‌قیمت و... که برای دنیادوستان، نقش «ترمز» را بازی می‌کند و مانع حضور بی‌تکلف آنان در روزهای حادثه و دفاع و حمایت جانانه و ایثارگرانه از اسلام و انقلاب و نظام و مردم است، برای بسیج و بسیجی‌ها «ترمز» نیست. بسیجی‌ها‌ نه در سر سودای سود دارند و نه در دل غم بود و نبود. از من و ما گذشته‌اند و به خدا پیوسته‌اند... با نگاه از این زاویه، بسیج بی‌ترمز است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جایگاه برجسته و اقتدار مثال‌زدنی خود را وامدار همین بی‌ترمزهاست.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 77
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    24 4
    وقتی شریعتمداری از چیزی یا کسی یا کتابی یا فیلمی حسابی شکار و ناراحت میشه به معنای اینست که همه اون موارد ذکر شده در ارمانی ترین و بهترین حالت ممکن هستند .افرین به جناب ناطق که حسابی حرص شریعتمداری رو دراورد !!!
  • مهران A1 ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    2 11
    دیگه ب دیگ میگه روت سیاه!!
  • بی نام IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    5 2
    راست می گه خدایی
  • غضنفر A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    28 2
    بيخود مغلطه نكن كيهان بي ترمزهاي روزهاي جنگ باكري ها و همت ها و جهان آراها بودن كه دل از دنيا كندند نه تندروهاي امروز كه كاسب تحريم هستند و دنبال بوس دكتراي داخل به خارج و .... حاج حسين بازم بگم بگم ؟
  • بی نام A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    31 2
    آقاي شريعتمداري، ميشه دست از سر ما برداري؟ ميشه؟!
  • بی نام IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    8 2
    در کدوم مورد و فساد اقتصادی بی ترمز بسیجی اعتراض داشته ؟ فقط اعتراض های سیاسی در قالب های مختلف در خدمت جریانات خاص . در ضمن ی چند تا از بسیجیانی که برایشان دنیا نقش ترمز داشته معرفی کنید
  • بی نام CA ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    12 3
    دقیقا فکر میکنم منظور آقای ناطق از بی ترمز به عنوان مثال میتونه لحن نویسنده همین مقاله باشه!
  • بی نام IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    18 2
    باز استاد حرف زدا
  • majid A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    11 24
    آقای ناطق یادش رفته خودشم جزئی از این بی ترمزها بوده
  • بی نام A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    11 3
    کیهان طوری صحبت می کند انگار تریبون تندروها و بی ترمزها است!
  • hossein s A1 ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    4 9
    آقای شریعتمداری ای ول ای ول
  • بی نام IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    15 3
    جالبه. میگن فحش رو بنداز صاحبش بر اش میداره. حکایت آقای شریعتمتداریه. خودش قبول داره تندرو و بی ترمزه
  • جواد دشتیانه IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    3 13
    ایکاش گوش شنوائی برای حرفهای ناب ودردمندانه آقای شریعتمداری باشد
  • بی نام A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    4 4
    اقای شریعتمداری ما همه ملت ایران زندگیمون رو مدیون شما هستیم لطفا دستور بفرمایید کجا به درگاهتان سجده کنیم و یا هر کار دیگری که بگویید انجام دهیم مطمینیم که جبران زحمات شما نمیشود!
  • بی نام A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    4 3
    شما که جرات انتشار ندارید چرا صفحه کامنت میذارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • علی A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    65 5
    خبرانلاین. به مخاطبانت اهمیت نمیدی؟چند نفر تقاضا کردن دیگه از کیهان مطلب نذاری؟! ولی بازم...
  • بی نام IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    40 1
    آقاي شريعتمداري، شما اين موقعيت فعلي خودتون رو مديون چي هستيد؟!!!!
  • ی ایرانی IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    6 50
    دمت گرم اقای شریعتمداری - البته ای کاش این موضع ها سال 76گرفته میشد وانقدر این دنیاطلبان رو بزرگ ننمیکردن
  • میثم تمار IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    4 1
    اگه ترمزشون ای بی اس باشه که در دید مردم هم محترم شمرده میشن !
  • بی نام IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    8 20
    تندروی و افراطی گری دینا را داره نابود می کنه و در این میان شریعتمداری و دوستان دنبال جای پا برای برافروختن مشعل افراطی گری تو ایران می گردن به نام انقلابی گری. انقلاب یک دوره بود و گذشت و وارد عقلانیت شد. اگر چنین نبود که این همه انتخابات و ... مفهومی نداشت. بی ترمز بودن یعنی عدم عقلانیت . اگر همون بسیجی ها ها ترمز داشتند خیلی هاشون زنده بودند آلان
  • ,hgnfdsszzs IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    7 2
    زندکی شان را مدیون خد مت به مردمشان هستند نه چاپلوسی
  • بی نام IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    33 0
    :-| من هم باور كردم !!! يه چرخ تو شهر يا همين سايت خبر انلاين بزني ملوم ميشه كه چقدر از مال دنيا بي زار هستيد
    • بی نام A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
      9 0
      جواب ایشون به بازتاب امروز این بود مگر بر سر سفره انقلاب بودن بد است...
  • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    56 29
    اى والله. حرف حساب جواب نداره (اميدوارم انتشار اين نظر كه به تاريخ ٧ اسفند ٩٢ و در ساعت ٨:٤٠ صبح ارائه شد، قربانى سياست هاى به وضوح جانب دارانه خبرآنلاين نشه. سياست هاى به دور از اخلاق رسانه اى كه ابتدا نظرهاى باب ميل رو منتشر مى كنه و سپس با يك فاصله زمانى نسبتا طولانى كه براى كم بيننده شدن خبر و مخصوصا ديدگاه ها در نظر گرفته مى شه، نظرهاى مخالف رو تأئيد مى كنه تا مبادا به مشى بيان غير آزاد متهم بشه!)
    • بی نام RO ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
      65 28
      احسنت کامنتهای موافق شریعتمداری رو منتشر نمیکنه
  • عماد A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    70 4
    منظور از تندرویی آقای ناطق امثال شریعتمداری است که فکر میکند حق مطلق هستند و بایستی با تمام جهان در حال جنگ باشند. و الا تندی بسیجی برای صدامی که به وطن حمله کرده بود را کسی تقبیح نمیکند که تمجید هم میکنند.
  • بی نام A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    29 5
    جناب شریعتمداری دیگر همه می دانند که تندروها همانها هستند که دیگران را عالیجنابان رنگی و بت های کوچک و بزرگ می نامیدند .....
  • بی نام IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    12 2
    پس قبول داری نون تو تندرویه
  • بی نام IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    4 0
    که اصلاً هم نه ماشین دارند نه ثروت و نه مال و منال!!!!!!
  • راد A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    6 4
    جناب شريعتمداري! واقعاً رو مي خواهد که به آقاي ناطق نوري که از انقلابيون با سابقه و از فعالان در جنگ بودند و اکنون مسوول بازرسي دفتر رهبري هستند مي خواهيد بسيجي ها را يادآوري کنيد. چه کسي از جناب ناطق نوري بهتر بسيجي ها را مي شناسد؟ اين را بهتر است از بسيجي ها بپرسيد! از سپاهي ها بپرسيد! از فعالان در انقلاب بپرسيد! از عسگراولادي ها بپرسيد! از سرداران جنگ بپرسيد! راستي شما و رئيس جمهور سابق که سنگش را به سينه مي زنيد، زمان انقلاب و جنگ کجا بوديد؟
  • بی نام IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    17 47
    این حرفشو نسبتا قبول دارم.
    • رضا US ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
      5 1
      نسبتا" اشتباه میکنی عزیز دل برادر. ولی خوب نظر شما هم محترمه.
  • اسی RO ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    33 1
    بعضیا انگار سریع به خود گرفتن :))))
  • کائنات IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    5 3
    این شریعتمداری چه همه چی رو به هم ربط می ده! یک سخن که نه هر سخنی به ذاعقه آقا خوش نیاد درجا ربطش میده به فتنه، مال اندوزی و ....! البته توی بند اول خبر منظورش اینه که بی ترمزی رو ترجیح بدیم تا بی دغدغه زندگی کنیم!!!آیا؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    11 3
    دلم میخواهد یکروز صبح از خواب بیدار شوم وخبر بازنشستگی استاد اعططم نشر استاد بی بدیل تهور وشجاعت استاد حسین شریعتمداری ععافلگیرم کند
  • بی نام IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    11 3
    ناگفته نماند كه در همان زمان جنگ ، اقاي شريعتمداري براي ديدن سايه ناطق نوري هم بايد وقت قبلي مي گرفت چه برسد به اينكه امروز به ايشان توهين كند . ضمنا"‌كسي صحبت از بسيجي ها (آن هم نوع بي ترمزش) نكرده بود ، شما بيخود به خودتان گرفتيد
  • مهرداد IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    11 3
    پاکبازی و فداکاری افراطیون ؟؟؟؟؟؟؟ تا کی شما کاسبان فتنه میخواهید از کلمه بسیج و بسیجی سوء استفاده نمایید ؟ البته باز خوب شد این بنده خدا را مامور سوروس و از اهالی فتنه و جاسوس و..... ندونست.....
  • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    28 2
    اين شريعتمداري چرا نميره بجنگه فقط حرف ميزنه
  • سعید IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    23 3
    آقای کیهان پدر مسلّم مغلطه در گیتی هستند
  • بی نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    5 1
    در خصوص بسيجيان "زمان جنگ" كاملا با شريعتمداري موافقيم اما.....
  • بی نام RO ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    9 17
    همین که کاربران خبرآنلاین از ناطق حمایت میکنند ناطق باید در راهش شک کنه
  • بی نام A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    5 3
    ایکاش جنابعالی خودتان را بی ترمز تصور نمی کردید
  • بی نام IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    141 8
    کسی حق ندارد به اسم بسیجی بودن قانون را زیر پا بگذلرد
  • مهندس A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    37 0
    حالا چرا به خودت گرفتی
  • امیر IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    16 3
    اقای کیهان بی ترمز ها منطورش همونایی هستن که تو ی مناظره به ایشون تهمت میزنند بی ترمز ها همونایی هستند که اجازه دفاع به ایشون رو توصداسیما ندادند بی ترمزها همونایی هستند که بدون فکر کردن به شرایط مملکت زیر پای دولت رو میخوان خالی کنند بی ترمز ها همونایی هستند که به ان پی تی ام پی تی میگن بی تزمز ها همونایی هستند چون تو انتخابات رای نیووردن با سوالات بی موردشون تو مجلس جلوی کار دولت میگیرن بی ترمز امثال اون فرماندار زمان دولت قبل که دخترای اوباما رو تهدید میکنه برادر من اینا بی ترمزند خواستی بازم میگم
  • بی نام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    15 6
    آقای شریعتمداری میشه بپرسم دیگه کسی از یاران امام مانده که شما بر او نتاخته باشی ؟
  • امیر A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    2 3
    چرا مقاله ی شریعتمداری رو کامل نذاشتین از شما بعید بود خبرانلاینی ها
  • رضا US ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    5 3
    اتفاقا بسیجی هم گاز دارد و هم ترمز. از هردو هم به موقع استفاده میکند.
  • رضا IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    11 5
    اين يادداشت توهين به بسيج و نظام است. بي ترمز ناميدن بسيجي ها توسط شريعتمداري توهين بزرگ به افرادي است كه امام آنها ( بسيج) را لشكر مخلص خدا ناميده است.
  • بی نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    67 11
    !! بچه های جبهه می دونن که ما همه جوره مخلصشون هستیم و احتیاجی به دفاع امثال شریعتمداری ندارند.
  • بی نام GB ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    18 4
    آقاي شريعتمداري سلام عرض شد.
  • بی نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    9 93
    دمت گرم آقای شریعتمداری. شما از معدود افرادی هستی که کوتاه فکر نیستی و گول حرف‌های عوام فریبانه رو نمی‌خوری. با قدرت به کارت ادامه بده.
    • بی نام LB ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
      25 3
      این هوش سرشار را از کجا اوردی
  • بی نام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    58 3
    ایشان در حمایت دولت قبلی میفرمودند ما ترمزوفرمان را کنده وبیرون انداختهایم .
  • بی نام A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    94 10
    بسیجی های جبهه ها نمونه بارز اعتدال و انسانیت بودند آنها فقط برای دفاع از کشور بسیجی شدند نه یک ریال پول میگرفتند نه مقامی داشتند نه برای کسی خط تعین می کردند نه کسی را کتک می زدند و نه سهمی می خواستند کیهان جان خود را با آنها مقایسه نکنید که خیلی از آنها فاصله دارید اگر سخنان جانبازان و شیمیایی ها را که بسیجی واقعی آنها هستند بشنوید از شما ناراحت و شاکی هستند بخاطر اینکه بسیج این روزها پر شده از کسانی که بسیجی نیستند!
    • بی نام RO ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
      35 16
      اکثر بسیجی های کارتی اصلاح طلب هستند
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    21 1
    مرد نیستین همه شو بزارین؟
  • مو A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    81 18
    ای والله. حرف حساب جواب نداره. (امیدوارم انتشار این نظر که به تاریخ هفتم اسفند ماه نود و دو و ساعت 8:40 صبح ارائه شد، قربانی سیاست‌های غرض‌آلود و به وضوح جانب‌دارانه‌ی وب‌سایت خبرآنلاین نشه. سیاست‌های به دور از اخلاق و جوان‌مردی رسانه‌ای که ابتدا نظرهای باب‌میل و موافق رو منتشر می‌کنه تا خونده بشن و سپس با یه وقفه نسبتا طولانی که برای کم بیننده شدن خبر و در نتیجه دیدگا‌ه‌ها در نظر گرفته می‌شه، نظرهای مخالف رو تائید می کنه تا با این روش شرم‌آور، ادعای انتشار آزادانه‌ی تمام دیدگاه ها رو داشته باشه)
  • بی نام A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    97 9
    بی ترمز بودن همیشه و همه جا خوب نیست جناب شریعتمداری!!! همونطور که موقع رانندگی بی تمز بودن موجب کشته شدن فرد و اطرافیان و حتی رهگذران می شود...
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    50 7
    آقای شریعتمداری ودوستان ،یک باردیگر به همه ثابت کردید که تندروهستید.البته ازقبل همه نسبت به این موضوع اذعان داشتند.
  • بی نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    70 15
    جواب دندان شکنی برای این حرفت داشتم آقای شریعتمداری.اما چون مطمئنم خبرآنلاین حتی اگر با حفظ شرایط و قوانین ارسال نظرات نظرم را بدهم باز نظرم را نمایش نمیدهد هیچی نمیگم.شانی آوردی!
  • بی نام A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    جناب شریعتمداری از کجا مطمئن هستید که همه بی ترمزها دلبستگی به مال دنیا ندارند ؟؟؟؟!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    جناب شريعتمداري شهدا و رزمندگان ما تندرو و بي ترمز نبودند. گذشتن از جان به خاطر وطن كار انسان با فكر و عشق است. چرا خودتون و بقيه دوستهاي تندرو مثل خودتون رو با شهدا يكي ميدونين
    • رضا IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
      27 54
      چرا مقاله شریعتمداری رو سانسور کردید؟دوستان برای مشاهده متن کامل یه س به فارس برید.شما که همیشه مخالف سانسور بودید؟ فقط سانسو مطالب ضد اخلاقی د کتاب دوستانتون بده؟ هرچند سیاست خبرانلاین همیشه سانسور بوده مخصوصاً حرفهای شریعتمداری درباره تعریف نتانیاهو از اصلاحات.هرچند همین رو هم سانسور میکنید
    • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
      64 11
      احسنت پاسخ بسیار عالیی بود. اینها شهدا رو فقط متعلق به خودشون می دونن و به طیف فکری خودشون.
    • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
      81 9
      آقای شریعتمداری اگر شهدا بی ترمز بودند پس چرا توفیق شهدات قسمت شما نشد؟ شما بی ترمز نبودید یا...
    • بی نام با نام A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
      5 10
      احسنت آقا رضا منم همینو میخواستم بگم، این خبر آنلاین همیشه حرف های شریعتمداریو سانسور میکنه!!! حرف منم سانسور کن!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    این تندروها چه ربطی به شهداب عزیز دارند ؟ اتفاقا شما زحمات ایشان رو به باد میدید
  • بی نام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    6 1
    زمانی همه چیز درست میشود که همه قانونمند بشیم و فقط ملاک قانون باشد نه ترمز داشتن و نداشتن که البته تا حالا که اینجوری نبوده.
  • من A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    5 2
    اولا حاجی کی گفته شما و شهدا در یک صفید.دوما کی گفته منظور اون یکی شهدا بودن. سوم این که اگه شما بودی خودشم بوده.لطفا دع.وا درست نکن. چهارم.اگه منظور اون یکی رزمنده ها باشه که نیست ادم خیلی بدیه درست مثل شما
  • محمد IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    3 10
    مطمئنا بعضی از این اقایونی که به اقای شریعتمداری اینگونه حمله میکنند مبارزه وجنگ ورزمندگی را فقط در فیلمها وقصه ها تجربه کرده اند وگرنه اینگونه گستاخانه وبی ادبانه به اقای شریعتمداری که ساواک شاه ایشان را از سر کلاس دانشکده ی پزشکی دستگیر وشکنجه میکرد حمله نمی کردند .
  • حسين IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    6 3
    دمت گرم ناطق جان بي ترمز جنگ رانگفتند ب ترمز سياسي روگفتن ايشان ميدانند بي ترمز هاي جنگ بعد از جنگ نه كاري داشته اند و نه دارند ونيز كسي هم تا كنون به ده راهشان نداده ////////////////////////
  • علی حیدری US ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    4 20
    با عرض ادب سلام بر جناب آقای شریعتمداری
  • بی نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    4 4
    این بالاترین توهین به بسیجیان است
  • بی نام A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    2 1
    اگر دولتی که آقای شریعتمداری حامی آن بود به تعبیر رییس آن دولت ترمز قطار را بیرون پرت نمی کرد وضع مملکت ما بهتر از این بود!
  • پیام IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    2 2
    وابستگی‌ها و دلبستگی‌هایی نظیر چرب و شیرین دنیا، زندگی مرفه و اشرافی، خانه‌های لوکس و ماشین‌های گران‌قیمت و... احسنت شما هم که بدنبال همین ها هستی آقای شریعتمداری.فکر نمی کنی دیگه وقتش بازنشست بشی ودنبال بدست آوردن این زخارف دنیوی نباشی؟؟
  • ع A1 ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    2 0
    قربان آقای شریعتمداری... کثرالله امثاله خداوند تاییدش کند... واقعا حرفها و مطالب این رادمرد مجاهد، همه منافقین و اراذل را آتش می زند.