نماینده ارومیه: عمرسیاسی قالیباف تمام نشده / نباید از شایستگی ها بدلیل شکست عبورکرد

نادر قاضی پور گفت:یکی از ویژگی های نظام جمهوری اسلامی ایران تربیت نیروهای جوان برای فعالیت در حوزه های مختلف است و در انتخابات ریاست جمهوری اخیر نیز شاهد تعدادی از این نیروها بودیم.

نادر قاضی پور نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرآنلاین گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران برای ساختن نیروهای خود زحمات فراوانی کشیده است و نباید با هیچ این افراد را کنار گذاشت. در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم 8 نامزد حضور داشتند و به طور طبیعی تنها یک نفر پیروز انتخابات شد و نباید 7 نامزد دیگر را نادیده گرفت و این افراد باید در حوزه های مختلف به فعالیت خود ادامه دهند.

قاضی پور در ادامه گفت: قطعا زمانی که فردی برای انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت می شود شایستگی هایی را داشته است و نباید از این شایستگی ها به دلیل شکست در انتخابات عبور کرد.مملکت متعلق به یک گروه و جریان سیاسی خاص نیست که با پیروزی یک گروه در انتخابات گروه های دیگر از عرصه خارج شوند و تمام گروه ها می توانند در عرصه سیاسی کشور حضور داشته باشند و به حل مشکلات کمک کنند.

وی همچنین گفت: مردم در انتخابات 24 خرداد به آقای قالیباف رای ندادند و این اجباری نیست که مردم وی را انتخاب کنند. این موضوع نیز دلیل بر نادیده گرفتن ویژگی های آقای قالیباف نمی شود و وی می تواند در حوزه های دیگر به نظام کمک کند.هم اکنون قالیباف در شهرداری فعالیت می کند و اگر فردا نیز شورای شهر تهران آقای قالیباف را برکنار کند و فردی لایق تر را برای شهرداری تهران انتخاب کنند مشکلی ایجاد نمی شود و آقای قالیباف تجربیات خود را در اختیار وی قرار می دهند و از این موضوع ناراحت نمی شوند.

این نماینده مجلس همچنین گفت: البته اگر انتصاب ها جناحی باشد حاشیه هایی را ایجاد می کند و این اقدامات در فضای سیاسی کشور ناسنجیده است و ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند. آقای قالیباف نیروی جوانی است و می تواند علاوه بر حوزه ریاست جمهوری در بخش های دیگر مانند مجمع تشخیص مصلحت نظام، نمایندگی مجلس و یا یک وزارت خانه فعالیت داشته باشد و فعالیت سیاسی وی به پایان نرسیده است.نکته ای که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است پایان نیافتن فعالیت سیاسی آقای قالیباف است. وی از نیروهای جوان است و می تواند در عرصه های مختلف شرکت کند.

/29295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 26
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آزاده IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    0 4
    شاید بعضی ها بخوان به خاطر دلخوشی اکبر و نور چشمی اش عمر سیاسی اورا به پایان برسانند !
  • بی نام A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    3 0
    حالا مگه کسی گفته بود به پایان رسیده؟
  • یوسف A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    5 0
    واقعا کسی بهتر از قاضی پور نبود که مسئول اندازه گیری عمر سیاسی دکتر قالیباف شود؟
  • شاکره IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    2 0
    در معرفی خودتان گفتید : ..........ز درغلتیدن به تمایلات حزبی و جناحی پرهیز دارد....... فکر نمیکنید که این حرفتون بیش از حد دروغ نیست ؟؟؟؟؟؟ نمونه اش بالا و بالا ....و پایین وپایین .....
  • بی نام EU ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    5 0
    این نماینده در دوران تبلیغات برای ایشون یعنی قالیباف سخنرانی و تبلیغ میکرد!
  • بی نام A1 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    2 0
    متولد 40 نسبت به عزیزان شورای نگهبان و مجمع تشخیصو ... شاید کمتر باشد ولی هر جور حساب کنی به ادم 52 ساله جوون نمیگن
  • بی نام A1 ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    2 0
    تراکم نفروشد چرا شهر را چهار طبقه کرد ۰۰۰ بر فرض اجازه داشت چرا تفکر نکرد که انتهایش چه میشود
  • بی نام IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    5 0
    قاضی پور از هر که تعریف کرد شک نکنید که آن فرد تندرو است!
  • بی نام A1 ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    1 0
    اما با بي سياستي خود و صد البته پشت ژاهايي كه از جريان اصولگرايي در هر دو انتخابات خورد تبديل به يك نامزد ناكام در ادوار رياست جمهوري شد . در هر دو انتخابات اصولگرايان چوب عدم شجاعت خود در برابر جناح تندرويشان را خوردند ، در حالي كه چند دهه سابقه مديريت كلان با نام جناح راست را داشتند اجازه دادند گروهي از گرد راه نرسيده سكان كشتي اصولگرايي را از آنها بربايند . ما همه چيز را به ياد داريم . در زمستان 83 وقتي جبهه اصولگرا هم زمان در دو مكان مدرسه شهيد وطهري و مهديه تهران جلسه انتخاباتي برگذار كرد معلوم بود اين بار كج به منزل نمي رسد و باز هم يادم است ، جلسه مدرسه در حضور ناطق نوري بود ، همانكه بايد احترامش را بيشتر نگه مي داشتيد .
  • کیوان IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    3 0
    بله درست می فرمائید ایران کشور قحطل الرجال است.و کشوری که هر ازمون و خطای با بالاتری هزینه هم کسی به مردم جوابگو نیست.ابا اقای قالیباف نباید جوابگوئی جذب این همه نیروی بازنشسته نیروی انتظامی باشد و یا گماردن نیروهای با شش ماه خدمت بجای مدیران 18 تا 20 سال سابقه.ویا دادن کار به شرکتهای خاص.!!
  • بی نام EU ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    8 0
    قالیباف و جلیلی دیگه تموم شدن
  • بی نام IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    5 0
    باید از ایشون گاز انبری استفاده کرد
  • بی نام IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    7 0
    یکی میخواد عمر خودتو بیشتر کنه انتخابات اینده باید بری سر زمینات تو ارومیه
  • بی نام A1 ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    2 1
    بسمه تعالی با سلام ، بخشیاز مطالب منطقی است عمیر سیاسی ایشان تمام نشده است ولی بایستی ایشات را ادب وتربیت کرد تا از موقعیت سیاسی اش به نفع دوستان وبرادران وفرزندانش سوئاستفاده نکند وبرای ریسدن به قدرت از هر ابزار شرعی وغیر شرعی بهره برداری نکند . جهدی بودن وفی سبیل الله کار کردن به شعار نیست. پروندههای فساد مالی در شهرداری دوران ایشان فراوان است اغلب اطرافیان ایشان در شهرداری در دوران مدیریتشان میلیاردر شده اند . این اموال را از کجا آورده اند؟ از آبا ئواجدادشان با ارث ریسده است؟ یا با استفاده از بیت المال مردم ئمسلمین آن را ادندوخته اند؟ امید است نماینده محترم ارومیه قدری اطرافش را بهتر تماشا کند. یوم تلی السرائر نزدیک است وامید است در جمهوری اسلامی ایران مدیران پایخگوی اعمال وکردارشان باشن
  • بی نام RO ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    4 0
    من نمیدونم مردم چطوری باید بگن ایشون رو در هیچ جا نمیخوان نه مردم ایران در ریاست جمهوری و نه مردم تهران در شهرداری اقدامات ایشون در قطع درختان احداث اتوبان های بی مورد عدم رسیدگی به حمل و نقل عمومی الودگی شهر فروش تراکم که یکی از مهمترین دلایل افزایش قیمت مسکن در تهران بوده هرگز از یاد نخواهد رفت
  • ناشناس IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    2 3
    ای کاش ملت گول ....نمی خوردن وقالیبافهارا بیشتر میشناختن
  • بی نام IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    3 0
    کدام شایستگی؟ قالیباف با بزرگ کردن تهران بزرگترین ظلم تاریخ را به تهران و تهرانی کرد. بروید ببینید در شمال و غرب تهران چه کرده است. اینها تمامی بر خلاف نظر رهبری است. همه تهران را دارد طولی و عرضی می فروشد تا هزینه چهار تا برنامه نمایشی را در بیااورد. هزاران مجتمع و برج دارند درست می کنند. ایشان به یک جمله دشمن زندگی و دوست پیمانکاران رفیق (مانند ب. ز) است.
  • بی نام A1 ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    6 0
    خدا بیامرزدش
  • بی نام A1 ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    3 0
    کی از کی داره حمایت میکنه
  • بی نام A1 ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    2 0
    «مملکت متعلق به یک گروه و جریان سیاسی خاص نیست که با پیروزی یک گروه در انتخابات گروه های دیگر از عرصه خارج شوند» راست می گه همان طور که در دو دولت قبل بود!!
  • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    2 1
    صددرصد. اين قدرت يك حالت چرخشي داره در دست عده اي خاص
  • بی نام A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    7 0
    من نمیدونم چرا از نماینده های ارومیه فقط قاضی پور همیشه حق نظر داره.پس بقیه نماینده ها چیکار میکنند
  • folo US ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    4 0
    اقای قالیباف هنوز به بلوغ جامع سیاسی نرسیده وخط مشی مشخصی ندارد عملکرد ایشان در شهرداری مبین دید محدود ونگاه نطامی ایشان است که این امر در مدیریت کلان کشور جایگاهی ندارد
  • بی نام US ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    7 0
    الان میشه فرق سیاستمدارا را دید. هاشمی بعد از هشتاد سال، زمین خورد و بلند شد. قالیباف هنوز پنجاه سالش نشده، دو تا شکست استخوان خرد کن خورد. بقیه مناصب هم هر چی می خواد باشه، دیگه بازگشت حساب نمیشه
  • بی نام IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    9 1
    به شما چه آقاي قاضي پور مگر نماينده تهران شما هستيد نماينده هاي تهران با يد اظهار نظر كنند نه شما و براي تهران بايد تاسف خورد كه نماينده شهر ديگه برايش تصميم مي گيرد
  • یاشار A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    4 0
    بی نام جان اینکه یک نفر در مورد شخصیت یک نفر اظهار نظر کند تصمیم گیری نیست و لازم نیست شما متاسف شوید دوماً من خودم یک ترک اورمیه ای هستم این آقای قاضی پور و سایر نماینده ها ی شهر هنوز نتونسته اند روزنه امیدی برای دریاچه اورمیه باز کنند الان ملی نظر میدهند حالا اگه کمی فرصت داشته باشند اورمیه و ایران را از یاد می برند و نظرات بین المللی ارائه می فرمایند مطمئناً مردم اورمیه در دور آتی این افراد و سایر نماینده های خاموش برای حوزه انتخابیه و لی منبع نور برای سایر جاها را انتخاب نخواهند کرد.