ایرنا نوشت:

ˈ بشار اسد ˈ رییس جمهوری سوریه در دیدار با شماری از رهبران سیاسی و نمایندگان مردم با اشاره به آخرین تحولات سوریه گفت : ما با چالش ها و مشکلات زیادی به دلیل بحران موجود روبرو هستیم و نخستین چالش ما افراطی گرایی و تندروی است که در حال ورود به جامعه است.
به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری ˈالمنار ˈ رییس جمهوری سوریه روز گذشته در این دیدار در باره خطرات تندروی در هر جامعه ای گفت : وقتی تندروی وارد جامعه ای بشود ، اوضاع بسیار خطرناک می شود .

بشار اسد در ادامه با اشاره به اهمیت شهر دمشق و اطراف آن برای سوریه گفت : دمشق محور سوریه است ، دمشق با دیگر پایتخت های جهان تفاوت دارد ، این شهر میراث دار تمدن و فرهنگ اسلامی و مسیحی است و در آن سالیان طولانی گروه های مختلف دینی و مذهبی بدون هیچ مشکلی در کنار هم زندگی کرده اند و به طور کلی اعتدال در آن از زمان های دور وجود داشته است .

وی افزود : مقاومت دمشق طی این سه سال نقش زیادی در مقاومت کل سوریه در برابر مشکلات موجود داشته است و به همین دلیل مسئولان و مردم وظیفه مهمی در قبال دمشق دارند .

بشار اسد در ادامه بر ضرورت گفت و گو و ارتباط مستمر با احزاب مختلف در سوریه تاکید کرد و گفت : احزاب مختلف باید با هم گفت و گو کنند و مردم نیز کلام و سخن صرف از مسئولان نمی خواهند آن ها خواستار اقدام های عملی برای بهبود اوضاع اند و احزاب باید با عملکرد خود و نه با سخنرانی ایدئولوژی خود را بیان کنند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    30 31
    درود بر مرد بزرگی که مانع نفوذ بیشتر تروریسم در منطقه شد. تاریخ منطقه از بشار اسد به عنوان یک انسان بزرگ و نجات دهنده ی منطقه از وحشی گری بیشتر به نیکی یاد خواد کرد.
    • باب لرد A1 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      7 6
      من واقعا تو منطق اونایی که مخالف بشار اسد هستن موندم اخه یکی نیست بگه اگه بشار اسد سقوط کنه جاش رو القاعده و تندروهایی میگیرن که بمب به خودشون میبندن و دیگران رو میکشن میفته این رو هم امریکا میدونه که زیاد پیگیر سقوط بشار نیست اگه هم اوایل بود الان تغییر موضع داده