واحد مرکزی خبر نوشت:

عربستان سلاحهای پیشرفته ضدهوایی و ضدزره از پاکستان برای مخالفان سوری می خرد.
عربستان در صدد خرید سلاح های پیشرفته از قبیل موشک های ضدهوایی دوش پرتاب و موشک های ضدزره از پاکستان برای مجهز کردن تروریستها در سوریه است.
به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، پس از شکست گروههای تروریستی و تکفیری در سوریه، کشورهای حامی تروریسم و در راس آنها رژیم وهابی عربستان سعودی دچار نوعی جنون و یاس شده اند. تا حدی که براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، شاهزادگان کشتار و خونریزی در خاندان آل سعود به فکر انجام مذاکراتی با پاکستان به منظور مسلح کردن گروههای تروریستی به سلاح ها ضدهوایی و ضدزره افتاده اند.

این خبرگزاری به نقل از منابعی در رژیم تروریستی آل سعود گزارش داد پس از سفر ژنرال راحل شریف رئیس ستاد ارتش پاکستان در اوایل ماه جاری به عربستان و دیدارش با سلمان بن عبد العزیز ولیعهد رژیم وهابی، که وی نیز به نوبه خود هفته پیش به اسلام آباد رفت، دستگاه اطلاعات سعودی به زودی سلاح های پیشرفته ای را از جمله موشک های ضدهوایی دوش پرتاپ معروف به «انزا» بعلاوه موشک های ضدزره از پاکستان دریافت خواهد کرد.
جنگ تروریستی که قدرتهای غربی و منطقه ای و برخی سازمان های مزدور عربی علیه سوریه به راه انداخته اند منجر به سرنگونی بندر بن سلطان مغز متفکر و رئیس دستگاه امنیتی آل سعود شد و در تلاشی بی حاصل برای کسب نتایجی در عرصه میدانی پس از شکست بندر در محقق کردن اهداف پروژه استعماری غرب در سوریه، محمد بن نایف وزیر کشور به جای وی منصوب شد.
ناظران معتقدند رژیم وهابی آل سعود همچنان به صورت رسمی حمایت علنی خود را از تروریست هایی که سرگرم کشتار و خونریزی در سوریه هستند، اعلام می کند. این در حالی است که اطلاعات موجود نشان می دهد رژیم وهابی تروریستی عربستان تامین هزینه خرید سلاح های آمریکایی را که جان کری از استفاده از آنها برای مجهز کردن گروههای به گفته وی «مخالف معتدل» در سوریه، سخن گفت، تامین می کند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایمان IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    8 0
    رژیم وهابی تروریستی عربستان رو خوب اومدی :)
    • بی نام A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      2 0
      واقعا گل گفته