ایسنا نوشت:

مسئول کارگروه مشترک کمیسیون اصل 90 و کمیسیون انرژی برای رسیدگی به پرونده ویژه‌خواری بابک زنجانی با بیان اینکه هنوز جلسات این کارگروه تشکیل نشده، گفت که در این جلسات قرار نیست پرونده قضایی بابک زنجانی مورد رسیدگی قرار گیرد بلکه این کارگروه نهایتا گزارشی درباره خلاءهایی که منجر به بروز ویژه‌خواری می‌شود، ارائه خواهد کرد.
داوود محمدی گفت: ما قرار است در کارگروه مشترک کمیسیون اصل 90 و کمیسیون انرژی عواملی که باعث به وجود آمدن چنین پدیده‌هایی می‌شوند را بررسی کنیم و اشکالات موجود در سیستم‌های دولتی را استخراج کنیم و ببینیم چه خلاءهایی وجود داشته که باعث به وجود آمدن ویژه‌خواری شده است.
وی با بیان اینکه پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه در حال رسیدگی است، یادآور شد: این کارگروه ویژه رسیدگی حقوقی به پرونده بابک زنجانی را در دستور کار ندارد بلکه موضوع ویژه‌خواری صورت گرفته را آسیب‌شناسی می‌کند و کار جامعی برای بررسی علت‌های آن انجام خواهد داد.
این عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: با توجه به اینکه مجلس در روزها و هفته‌های گذشته مشغول بررسی لایحه بودجه 93 بوده هنوز جلسات این کارگروه تشکیل نشده و البته این موضوع به دلیل اینکه صرفا آسیب‌شناسی در مورد ویژه‌خواری است فوریت چندانی ندارد بلکه ما می‌خواهیم از باب وظیفه گزارشی را درباره دلایل بروز ویژه‌خواری تنظیم و ارائه کنیم.
45231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =