با دستور فوری و قاطع رئیس جمهور، حقوق همه بازنشستگان و مستمری بگیران صنعت فولاد کشور تا پایان دی ماه سال جاری پرداخت و تسویه و عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران صنعت فولادکشور نیز تا پایان امروز به حساب این افراد واریز خواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حقوق همه بازنشستگان و مستمری بگیران صنعت فولاد کشور تا پایان دی ماه سال جاری پرداخت و تسویه و مابقی مطالبات این افراد به سرعت پرداخت خواهد شد.
این اقدام پس از دستور فوری و قاطع رئیس جمهوری انجام شده است.
منابع مالی مورد نیاز برای پرداخت مطالبات بازنشستگان و مستمری بگیران صنعت فولاد کشور با حمایت و پیگیری ویژه رئیس جمهوری و از محل واگذاری مستقیم سهام و اموال صندوق بازنشستگی فولاد به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در حال انجام است.
بر اساس این گزارش حقوق بهمن ماه بازنشستگان و مستمری بگیران صنعت فولاد تا 14 اسفند و حقوق اسفندماه در اوایل سال آینده پرداخت خواهد شد.
عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران صنعت فولادکشور نیز تا پایان امروز به حساب این افراد واریز خواهد شد.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    33 2
    ریاست محترم جمهوری از شما متشکرم .خواهشمند است دستور فرمائید برخورد با پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد همانند سایر ارگانها و نهاد ها گردد . تورم 40 درصد است دیگر تاب مقاومت نداریم . خداوند عمر با عزت به جنابعالی و توانمند تر از همیشه در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی عطا کند .
    • بی نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      14 3
      بنده خودم از طرفداران آقای روحانی هستم ولی سوال من اینست که چرا اصلا پرداخت حقوق افراد باید اینقدر عقب بیافتد و چرا پس از پرداخت با تاخیر باید ممنون بشویم و تشکر کنیم؟
  • محمد IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    12 0
    ریاست محترم جمهوری از شما متشکرم از لطف شما به این قشر زحمت کش ومستهلک که اکثرا" توان مجدد انجام کاری را برای امرار معاش بعد از30 یا 40 سال ندارند فقط تنها خواسته ای که داریم بعد از 2سال و اندی این مستمری ماهیانه ای را که میگیریم مانند تمام بازنشستگان بصورت ماهیانه و به فاصله هر یک ماه یکبار پرداخت شودکه شرمنده بانکها ،دانشگاه هاویا خانواده هایمان نشویم.
    • حسن A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      7 1
      دوست عزیزم از آقای رو حانی واقعا" باید تشکر کرد در تابستان گذشته ما حتی یک کیلو هندوانه هم نتوانستیم دست زن و بچه هایمان بدهیم . امروز می فهمیم که فقر یعنی چه . دیگران با سیاست های غلطشان ما را بیچاره کردند و حد اقل 6 سال از یک زندگی عادی و نسبی هم عقب نهگداشتند .
    • بی نام IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      2 0
      آقای روحانی دارند وظیفه شان را انجام می دهند باید آن کسی را که باعث این بدبختی ها شد محاکمه کنند نه اینکه هی از ایشان تشکر کنند
  • بی نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    1 2
    وقتی برای کارمندان خودتان ردیف بودجه ای مصوب نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چطور میشه به دیگران رسیدگی کرد؟؟؟؟؟؟؟؟