نیک بدانید مخالفان او همان مخالفان توسعه هستند

به ندرت از شخصی دفاع می کنم،مگر آن که او را برای منافع کشور مفید بدانم.دکتر سریع القلم نظریه پرداز توسعه ی متوازن در کشور است و در نیت پاک و خیرخواهانه ی او تردیدی نیست. او آرمان پیشرفت ایران را در اندیشه دارد.اینکه بارها در اجلاس داووس سخنرانی داشته به دانش و اندیشه ی او به عنوان ایرانی برخود افتخار می کنم،اکثریتی که اندیشه و دانش او را می بینند،همین گونه اند،لباس و آراستگی او را پس از دانش او می بینند و برخی که کراوات او را می بینند، یکسویه می نگرند و به دانش او نگاهی ندارند و باید عینکی جدید بر چشم بزنند.

آقای رییس جمهور!

به عبرت به پیشینیان نظر کنید!برخی از افراد زمانی که به دایره ی قدرت وارد می شوند،ناخودآگاه در تارو پود قدرت گرفتار می آیند و تلاش می کنند تا حلقه ی قدرت یک رییس جمهور را در بازی قدرت تنگ نظرانه ی خویش تنگ تر کنندو این بازی قدرت بی اخلاق است. شما در برنامه ی توسعه هیچ راهی ندارید جز آنکه در تلاش برای پیوند اخلاق با سیاست حلقه ی مشارکت مشاورانی خردمند مانند او وسایر اساتید دانشگاه را گسترش دهید و از رای آنان بهره گیرید،رفتن هر مشاوری خردمند از نزد شما پیکره ی قوه ی مجریه را ضعیف تر می سازد. فردی را بهتر از دکتر سریع القلم برای فضاسازی نظریه ی توسعه نمی یابید.نیک بدانید مخالفان او همان مخالفان توسعه هستند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    13 2
    عالی بود
  • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    20 4
    خداوکیلی یقه پیراهن زیر کت بدون کراوات خیلی بدفرم و نازیباست و با کراوات خیلی آراسته تر و شیک به نظر میرسه . آخه ما تا کی میخواهیم به این چیزهای پیش پا افتاده گیر بدیم . دیگه خسته شدیم از این همه تنگ نظری...............................
  • بی نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    8 0
    درست است. باید از تاریخ درس گرفت . بزرگانی که از عقلا مشورت گرفته اند خود و مردمشان را عاقبت به خیر کرده اند.
  • ناشناس A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    11 0
    خداوکیلی کدام یک از اساتید علوم انسانی این جور مطالعه وبطور گسترده وبدون حب وبغض واینقدر دلسوز مملکت ومردمش هستند آنوقت یک عده از خدا بی خبر به چی گیر میدهند کمی انصاف داشته باشید انسان اشرق مخلوقات .
  • من A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    6 1
    یعنی یه سازمان عریض و طویل مثل رادیو تلویزیون فقط برای جذب تماشاچی و اینکه اعلام کنه به همه چیز نظارت داره.بیاد وده بار نشون بده فلان نفر کروات زده بود یانه-حالا خودشم ندونه اصل کروات مثل دستمال گردن ایرانی های قدیمه-چی می تونه باشه غیر گیر الکی به یه ادم خاص؟
  • منتظر A1 ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    4 8
    یا شما نمی دونید پروتکل های یه کشور به چه معناست و یا... مشکل من کروات این آقا نیست ، مشکل من احترام به قانون کشورمه که این آقای به ظاهر محترم زیر پا گذاشته از قدیم گفتن احترام امامزاده به متولیشه
  • سعید خان A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    2 9
    نگارنده محترم شما عجله نکنید آقای رییس جمهور بهتر می دانند چه کسانی را در زمره مشاوران خود قرار بدهند حتما از وجود ایشان در جای خود استفاده خواهد شد . مواظب باشیم در دام بازی کلمات نیفتیم و توسعه را در انحصار یک نفر قرار ندهیم که مخالفانش مخالف توسعه باشند . تحت تاثیر بازی با کلمات قرار گرفتن همان قدر بی مزه است که مانند تحت تاثیر کروات قرار گرفتن . با تمام احترامی که به آقای سریع القلم دارم ولی تز ایشان در مورد تولید انسان جذاب و آرام به شکل مالزیایی همانقدر بی پایه و سست میدانم که نظر محمود احمدی نژاد را در مورد مدیریت جهانی . ما قرار نیست هر 8 سال یک بار در توهم یک ایده به دور خودمان بچرخیم و آخرش هیچ هیچ .
  • کاظمی EU ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
    4 0
    لازم به ذکر است که ایشان به عنوان یک شخصیت حقیقی به این سفر رفتن نه نماینده دولت ایران و هیچ الزامی برای مطابقت با پروتکل ؟؟؟؟؟!!!!!!!! مذکور وجود ندارد. پروتکل؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!