سایت الف در یادداشتی نوشت:

سیاست حذف رقیب (حق یا باطل ) با توسل به هر ابزار ناحق به بهانه اینکه به زعم خودمان هدف مقدس است، درست پیاده سازی سیاست ماکیاولی است و همان سیاست ورزی مترادف با نیرنگ و حقه و فریب است که در اذهان عمومی به جای مانده است. و این نقض اصول و مبانی سیاست اخلاق مدارانه انقلاب اسلامی است که ثمره خون هزاران لاله در خون خفته است.

دوستان عزیز حذف دگر اندیشانی که حتی راه باطل رفته اند با تهمت های بی پایه و اساس و خلاف واقعیت به هیچ عنوان حتی ذره ای با مبانی فکری نظام مقدس جمهوری اسلامی سازگاری ندارد، حتی حذف رقیبی که راه باطل می رود در صورت لزوم باید از طریق مجاری قانونی و با رعایت اخلاق و پرهیز از زیاده گویی و صرفا تکیه بر چیزی باشد که اولا "هست و ثانیا محدودیتی اخلاقی برای بازگویی آن وجود ندارد، باشد.

با این اوصاف تکلیف سیاستمدارانی که سعی در از میان بردن چهره های موجه انقلاب که صرفا مسیر پیش برد اهداف انقلاب و تعالی کشور و مردم را از مسیری غیر از مسیر ما می دانند، با انواع دروغ ها و تهمت ها و سخنان ناروا می نمایند. چیست؟

در این یادداشت هدف  ارائه مصادیق نیست که متاسفانه مثنوی هفتاد من کاغذ می خواهد. از ادعای جاسوسی رییس جمهور سابق تا تحت نفوذ سرویس های جاسوسی بودن نماینده اصول گرای فعلی مجلس، از تهمت های اخلاقی شرم اور به فلان فعال سیاسی تا تهمت بی مدرک دزدی به فلان مقام دولتی و.... هدف من دعوت سیاسیون و نویسندگان و سخن وران به تاسی از سیاست ورزی هست که شهید بزرگوار سید حسن مدرس آن را عین دیانت دانسته اند. و معمار کبیر انقلاب پایه های جمهوری اسلامی را بر آن استوار نموده و مقام معظم رهبری نیز بر همان مسیر می روند و مسئولین را هم به طی همین طریق دعوت می نمایند.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ح ی IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    2 0
    البته تازمانی که سیاست و سیاست ورزی ما ازروی نسخه های غربی نوشته واجرا میشود .تاوقتی خط کش اندازه گیری ما با مدرجهای غربی است .تاوقتی دین به معنای واقعی واصیل از ملاکهای سیاسی ما خارج است ، غیرازاین نتیجه ای ندارد .مگر این که ما سیاست خودرابومی کنیم . وقتی تعریف ما از دمکراسی و سیاست مانند غرب است همین می شود .اوکراین راببینید چون تحرکات با استراتژی امریکا همخوانی دارد عین دمکراسی است ولی درسوریه ازترس نتیجه انتخابات ، رزیم اسد دیکتاتور است . درکشور خودمان اگر این انتخابات با پیش بینی غرب یکسان باشد درست است درغیر این صورت تقلب و فساد سیاسی است ولی در امریکا زمان بوش فدیدی وی چگونه با لابی گری در مقابل الگور رای اورد ولی انها این کارشان راعین دمکراسی میدانند .
  • احمد/اصفهان A1 ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    3 1
    دین به ما میگه گفتار و رفتار هر کس را با حق بسنجید اگر تطبیق داشت مورد احترام است. متاسفانه تندروها هرکسی را با دیدگاه خودشون می سنجند اگر نظر دیگران به نظرشان نزدیکنر بود قبولش دارند والا هرکاری میکنند تا ثابت کنند طرف به بیگانه وصل است! توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!؟
  • هادی A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 2
    زمانی که واردات بیرویه کالای غیر ضرور مثل ماشین وغیره و جلوگیری از کالای مورد نیاز مردم جز جاسوسی نامی دیگر ندارد یک زمان روسیه به رییس چک گفت وزیر شما جاسوس امریکاست انها تحقیق کردن گفتن نیست اما روسیه اثرار کرد که جاسوس است در اثر فشار اعترافکرد که کالای ضروری را ممنوع وغیر ضروری را ازاد کردم تنها خواسته سیا از من بود حال شما قضاوت کنید جاسوس بوده یا نه
  • بی نام FI ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    2 1
    جالبه كه يه روزنامه به خاطر نقل يه خاطره و بيان عنوان يه بيانيه بدون تأييد آن، بسته مي شود ولي برخي با جرائم سنگين اتهام زني هاي بزرگ همچنان هر روز منتشر مي شوند و حتي تذكر هم نمي گيرند
  • بی نام A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    2 1
    تو هم همدستی می ترسی لو بری حالا درس اخلاق می دی هرکی خربزه میخوره پای لرزش می ایسته
  • محسن A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    مرحبا به کلام معروف شهید بزرگوار مطهری که گفتند: آنجا که ایمان مومنان همراه با آگاهی نباشد، ایمان مومنان نادان وسیله ای است در دست منافقین آگاه...(البته نقل به مضمون کردم) ... خدا می دونه که کیهان چه بلایی سر نیروهای انقلابی آورده!!!!
    • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      1 0
      چرا الان؟
    • بی نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      2 2
      کیهان با این همه تهمت و افترا و دروغ ایمان داره؟!!! ایمان به چی؟ به کی؟
    • مریم A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      2 4
      کیهان بلایی بر سر کسی نمی اورد فقط حقایق را طبق سند مطرح می کند وافراد باید مراقب رفتارشان باشد که دشمن پسند نباشد....تا مورد نقد قرار نگیرند.......
  • بی نام A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    1 1
    اميدوارم به زودي افرادي كه شفاهاً و يا در روزنامه هايي كه همه مي دونند از اين ابزار استفاده مي كنند محاكمه شوند تا بازار تهمت وافترا و بي اعتبار كردن افراد به زودي جمع شود.
  • بی نام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    1 2
    بابا تورا به خدا به این روزنامه کیهان یکی نست بگه شما چکاره ووکیل کدام ملت هستین که اکثریت مردم از شما وآقای شریعتمداری وروزنامه تان خوششان نمی آید خجالت بکشید
  • ناشناس A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    2 0
    خدا لعنت کند آن جماعتی را به بنام اسلام تیشه به ریشه اسلام و مسلمین می زنند . فرقی نمی کند همه آنها از یک قوماش هستند چه عربستانی باشند و چه غیر . البته خدا شر همه شان را بخودشان برگردانده و رسوایشان می کند . انشاء الله
  • بی نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    1 1
    شما بگين تهمت. ولي تاريخ اثبات خواهد كرد
  • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    1 2
    کلا احمدی نژاد ودارودسته اش مملکت روتو8 سال ویران کردند وحالا دارن حالشومیبرند............؟؟!!خداازشون نگذره.........
  • علی A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    2 0
    متاسفانه بعضی افراد که نعوذبالله اگر به آنها اجازه داده شه خود را فرزندخدا می دونند از خدا و دین خدا خوب صحبت می کنن ولی پای عمل که میاید حتی از صد شاید صفر هم نگیرن . این دنیا با همه زرق و برقش یه روزی تموم میشه آیا اون موقع آنها میمونن و عملشون
  • بی نام DE ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    2 0
    باید به همه سالایق واندیشه که غصه انسانیت در سردارد وبه خاطر بی حرمتی ها وتوحین ها خون دل میخورند وگوشی شنوا وچشمی که ببند ودلی که درد دیگرانرا لمس کند وچشمی که کینه توزانه نگاه نمیکند وقلمی که جز نقدوبرسی انصاف را رعایت میکند باید احترام گزاشت.
  • ناشناس IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    1 2
    کیهان هر کاری بکنه نمیتونه از محبوبیت آقای خاتمی کم بکنه ،نمیدونم چرا شخصیت والای آقای خاتمی لرزه بر اندام کیهان وافراطیون انداخته .واقعا در شان آقای خاتمی نیست که با افرادی مثل کیهان سر وکله بزنه ،ببینید در عرض حدودا ۱۶ سال اصلا جوابی به کیهان وامثالهم نداده چون جواب ......خاموشی است .