مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با تغییر در قوانین سازمان تأمین اجتماعی می‌توانیم در راستای ارتقای رفاه اجتماعی و معیشت مردم همگام شویم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سید تقی نوربخش در جمع مدیران و کارشناسان بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اینکه قانون تامین اجتماعی در سال 1354 به تصویب رسیده، گفت: مهمترین هدف سازمان تأمین اجتماعی ایجاد رفاه اجتماعی و حمایت از آحاد مردم در مقابل بیماری‌ها و تأمین معیشت آنان است.

نوربخش رسیدن به پوشش بیمه همگانی و یک منبع مالی نسبتا پایدار را مهمترین بحث سازمان تأمین اجتماعی دانست و گفت: دنیای امروز در طی 4 دهه با پیشرفت تکنولوژی با اینکه نتایج موفقی داشته ولی قانون بیمه هیچ تغییری نکرده پس باید نگاه ویژه‌ای به صندوق بیمه تأمین اجتماعی شود و از طریق تفکیک بخش بیمه، حمایت و امداد به این نتیجه دست یافت.

وی با ابراز تاسف از کاهش سن بازنشستگی در ایران نسبت به دیگر کشورها تصریح کرد: ارائه خدمات عمومی به بازنشستگان و مستمری بگیران و ایجاد شرایط بهتر برای زندگی آنان از اولویت های این سازمان است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی عملیاتی شدن بخش قلب و آنژیو بیمارستان شریعتی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: نگاه نظام به بحث رفاه اجتماعی تغییرات زیادی داشته و هدف این نظام برقراری عدالت اجتماعی به خصوص در زمینه اقتصاد و نگاه حمایتی به صندوق های بیمه است.

وی با ابراز تاسف از کاهش سن بازنشستگی در ایران نسبت به دیگر کشورها تصریح کرد : ارائه خدمات عمومی به بازنشستگان و مستمری بگیران و ایجاد شرایط بهتر برای زندگی آنان از اولویت های این سازمان است.

 

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    ضمن تشکر از توجه آقای نوربخش در کلیت موضوع . اما باید توجه داشت در دوره قبل بخش مهمی از نیروهای متخصص بازنشسته و خانه نشین شده و افراد فاقد صلاحیت و نه نیروی جوان متخصص حایگزین شده اند. ارگانها و شرکت های تخصصی هم لطمه دیده اند. زمانیکه عزم ارتقا اجتماعی و اقتصادی در دستور کار دولتی قرار میگیرد. دو گروه ارزشی خاص میابند. نیروی حوان متخصص و نیروی مجرب صاحب تجربه .در همین حاشیه نیاز به نگاه جدید وجدی تری هست.
  • بی نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    1 0
    اينهم كه حرفهاي دولت سابق را مي زند پولها را هدر داده اند الان مي خواهن سن بازنشستگي را افزايش بدهن لابد تا 99سالگي آنهم با اين بيكاري جوانان .