تسنیم نوشت:

رئیس برکنار شده ستاد مشترک ارتش آزاد سوریه رئیس "ائتلاف ملی معارضان" نظام سوریه را دیکتاتور جدید سوریه دانست.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری الشرق الاوسط؛ سرلشگر "سلیم ادریس" رئیس برکنار شده ستاد مشترک ارتش آزاد سوریه به‌شدت از "احمد الجربا" رئیس ائتلاف ملی معارضان نظام سوریه انتقاد کرد، و او را "دیکتاتور جدید انقلاب سوریه" دانست.
سلیم ادریس در گفت‌وگو با رادیو صدای "بی‌بی‌سی" گفت: من تصمیم‌های صادره از سوی "اسعد مصطفی" وزیر دفاع دولت مخالفان سوریه را به رسمیت نمی‌شناسم، چرا که از نظر من وی انسانی فاسد است که به قدرت رسیده تا از این طریق پروژه‌های فساد را به‌دستور الجربا در سوریه اجرایی کند.
وی در ادامه افزود: هم اکنون فرماندهان تمام جبهه‌ها و شورای‌های نظامی مخالفان تنها مرا به‌عنوان رئیس ستاد مشترک ارتش آزاد سوریه به رسمیت می‌شناسند.
"سلیم ادریس" در ادامه ضمن رد تمام اتهامات نسبت داده شده به وی مبنی بر دل‌مشغولی به امور سیاسی و فراموش کردن مسائل نظامی گفت: اگر به کشورهای حامی ارتش آزاد سوریه سفر می‌کنم، هدف جلب حمایت این کشورها بوده است، و برای عمل به راهبردهای نظامی و امنیتی برنامه‌هایی را در نظر دارم.
گفتنی است ارتش آزاد سوریه و ائتلاف مخالفان نظام سوریه طی روزهای گذشته سلیم ادریس را از ریاست ستاد مشترک ارتش آزاد سوریه برکنار کرده، و این اقدام را در چارچوب نوسازی سیستم فرماندهی ارتش آزاد سوریه دانسته بود، و عبدالاله البشیر النعیمی را به سمت رئیس جدید ستاد مشترک ارتش آزاد سوریه منصوب کردند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =