ایسنا نوشت:


دشمنان جمهوری اسلامی باید با تعقل و تامل دقیق و با دست کشیدن از دشمنی و عداوت، این واقعیت را درک کنند که با مردم سلحشور ایران اسلامی تنها باید با زبان احترام و تکریم سخن گفت.

 علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی در اجتماع 3000 نفری خانواده‌های شهدای جهاد سازندگی در اهواز با اشاره به لزوم تداوم مسیر جهادی و داشتن روحیه ایثارگری برای اعتلا به پیشرفت کشور گفت: کمترین تاثیر حضور در میان یادگاران و نمایه‌های فرهنگ و ایثار و شهادت برای افرادی چون من که توفیق همسنگری با ایثارگران و شهدای گرانقدر را داشته ام، احیای روحیه جهادی، مشابه سالهایی است که در قامت جوانی انقلابی و پرشور بزرگترین موانع و چالشها را به سخره می‌گرفتیم و با شعور دینی و ارزشی، سنگرهای پوشالی دشمن را پشت سر می‌گذاردیم.

شمخانی با بیان اینکه کشور ما همچنان در نبردی بسیار پیچیده‌تر و سخت‌تر از گذشته با دشمنان همیشگی خود قرار دارد، سنگرسازان بی‌سنگر دیروز را پرچمداران راستین عرصه جنگ اقتصادی امروز عنوان کرد و افزود: در عزمی ملی برای هماوردی در نبرد اقتصادی‌، بهره‌گیری از راهبرد پیشتازی جهادگران برای کسب نشانها و مدالهای اقتصاد مقاومتی اجتناب ناپذیر است.

نماینده مقام معظم رهبری با اشاره به طیف راهبردی که دشمنان برای به تسلیم کشاندن و یا ممانعت از پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی طراحی کرده اند افزود: اگرچه امروز صدای توپخانه‌ها و غرش جنگنده‌ها به گوش نمی رسد اما پیام شهدای والا مقام جهاد سازندگی ضرورت پیشتازی وخط شکنی جهادگران را به عنوان اسوه‌های عبور از میادین سخت و غیرقابل نفوذ به ما متذکر می‌شود.

شمخانی پیام این همایش را تجدید پیمان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران،‌ مدیران و کارکنان انقلابی جهاد برای یاری رساندن به دولت سخت کوش وارزش مدار عنوان کرد و اظهار داشت: همانگونه که در دفاع مقدس هشت ساله با تمسک به فرهنگ ایثارگری، حس برادری و وطن دوستی تمام اقوام و مذاهب کشور به مردم جهان نشان دادیم که با اتحاد می‌توان علیه قدرت‌ها ایستادگی نمود،‌ امروز نیز با راهبرد اقتصاد مقاومتی و بهره‌گیری از ایمان، مدیریت جهادی و شور و شعور انقلابی گردنه‌های سخت و پرخطر را به یاری حضرت حق پشت سر خواهیم گذاشت.

شمخانی حضور بی‌سابقه آحاد مردم در مراسم پرشکوه 22 بهمن را نشان‌دهنده ادامه پرتوان مسیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: بدخواهان و دشمنان جمهوری اسلامی باید با تعقل و تامل دقیق، پیام نهفته در این اجتماعات عظیم مردمی را دریافت کرده و با دست کشیدن از دشمنی و عداوت، این واقعیت را درک کنند که با مردم سلحشور ایران اسلامی تنها باید با زبان احترام وتکریم سخن گفت.

/212 29

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    1 0
    اونوقت دیگه نمیشه بهشون گفت دشمن که!!!
  • فرهاد A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    1 2
    و ما با چه زبانی؟؟
  • رضا A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    2 2
    سلام : جناب شمخانی فکر نمی کنم ملت ایران با کسی دشمن باشد .بهتر نیست از طرف خودت صحبت کنید
  • بی نام A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    2 1
    بسه دیگه دشمن دشمن نکنید دیگه حالمون از این حرفا بهم میخوره جای این حرفا خودتون رو قوی کنید منظورم کشور هست
  • بی نام A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    2 2
    بد نیست این تکریم اول از مسئولین مملکت شروع بشه
  • بی نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    آقای شمخانی برادر بزرگوار اصل این جمله ایراد دارد.:دشمنان جمهوری اسلامی باید با تعقل و تامل دقیق و با دست کشیدن از دشمنی و عداوت، این واقعیت را درک کنند که با مردم سلحشور ایران اسلامی تنها باید با زبان احترام و تکریم سخن گفت. دشمن که اسمش روشه چه جوری باید با این روشی که شما گفتی باشه؟ اگه دشمن نیست که باز هم خوب دشمن نیست پس حتما جوری رفتار میکنه که دشمن نیست!