تسنیم نوشت:

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اطرافیان روحانی زود انتخابات آینده را کلید زدند، گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم دولت یازدهم باید با مجلس نهم دو سال و نیم زندگی مسالت‌آمیز و همسر و همگرا داشته باشد.

محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری امروز در اجلاس سراسری جبهه متبوعش که در موسسه فرهنگی موتلفه در حال برگزاری است با اشاره به اینکه اطرافیان روحانی انتخابات آینده را زود کلید زدند، گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم دولت یازدهم با مجلس نهم باید دو سال و نیم زندگی مسالمت‌آمیز همسو و همگرا داشته باشند و از الان نباید فکر کنیم که دولت یازدهم کی تمام می‌شود و مجلس نهم نیز کی تمام می‌شود؟ این فکر اشتباه استراتژیک است. باید جلوی آن را گرفت.

وی تاکید کرد: آقای روحانی باید به اطرافیان خود تذکر دهد چرا که انتخابات باید به موقع باشد و ما باید الان دست به دست هم دهیم تا مشکلات را حل کنیم.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین اضافه کرد: تدبیری که دولت قول داده بود باید بر تصمیماتش حاکم شود و شجاعت عمل هم داشته باشد.

باهنر در ادامه با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 اظهار داشت: ما درگیر جنگ تمام عیار دیپلماتیک هستیم و سرداران ما با تمام قوا وارد شده‌اند. از ما سوال می‌کنند ایا به طرف مذاکره کننده اعتماد دارید؟ ابدا، به هیچ وجه به آقا و یا خانم آنها اعتماد نداریم، اعتماد معنا ندارد با این حال سرداران ما به صحنه رفتند و در حال مذاکره هستند ضمن اینکه از خط قرمز نباید عبور کرد.

وی افزود: کلید 20 درصد دست آقای ظریف نیست، عملیاتی کردن این وعده‌ها به داخل نظام برمی‌‌گردد.

همچنین فارس نوشت:

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه در انتخابات یازدهم هیچکدام از اصولگرایان و اصلاح طلبان پیروز نشدند، یادآور شد: مردم پس از 8 سال افراط اصلاح طلبی و 8 سال افراط اصولگرایی از نوع احمدی‌نژادی به اعتدال پناه بردند چرا که روحانی چه در گذشته و چه در زمان تبلیغات انتخاباتی، سنبل اعتدال بود لذا هیچکس نمی‌تواند بگوید روحانی اصلاح‌طلب است.

محمدرضا باهنر دبیر کل جبهه پیروان در اجلاس سراسری این جبهه که صبح امروز پنجشنبه در موسسه فرهنگی شهدای موتلفه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم عسگر اولادی اظهارداشت: ما هرچه از فوت آن مرحوم فاصله می‌گیریم، فقدان ایشان را بیشتر احساس می‌کنیم چرا که آنمرحوم برای اسلام و انقلاب بسیار زحمت کشید و حضور درخشانی داشت.

باهنر با بیان اینکه تاثیرگذاری مرحوم عسگر اولادی در حوادث قبل از انقلاب قابل انکار نیست و غیر از این تحریف و برداشت ناقص از تاریخ انقلاب است، افزود: مقام معظم رهبری تدین مرحوم عسگراولادی را بر همه ویژگی‌های ایشان مقدم دانستند.

دبیرکل جبهه پیروان با اشاره به خوش اخلاقی و مواضع محکم و قوی مرحوم عسگراولادی در حمایت از اصول انقلاب و رهبری، تاکید کرد: پس از رحلت او بسیاری از افراد و حتی رقبای ایشان درباره اخلاق و سعه‌صدر عسگراولادی مقاله نوشتند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تدبیر و صحبت‌های حساب شده مرحوم عسگراولادی خاطرنشان کرد: پس از فوت آن مرحوم ما بحث کردیم و بنده پیشنهاد دادم که عسگراولادی مانند سابق رئیس نمادین جبهه باقی بماند و ما با عنوان نایب رئیس فعالیت کنیم چرا که به نظر بنده هیچکس نمی‌تواند جای عسگراولادی را پر کند.

باهنر ادامه داد: پس از بحث و رای گیری در جبهه پیروان، ما به جمع بندی رسیدیم و دوستان بنده را شرمنده کردند چرا که مسئولیت جبهه پیروان کار بسیار سنگینی است و من هم گفتم که در خود نمی‌بینم که جانشین عسگراولادی باشم از این رو باید با کمک تک تک اعضا و تشکل‌ها کار را پیش ببریم.

دبیرکل جامعه مهندسین تصریح کرد: ما درباره آینده جبهه و برنامه‌های گذشته صحبت‌هایی داشته‌ایم و در این زمینه با اعضای حقوقی و تشکل‌ها جلسه برگزار کردیم و در عین حال ارتباط اعضای جبهه ارتقاء یابد.

وی گفت: جبهه پیروان در جریان اصولگرایی از 15 تشکل برخوردار است که ما چنین تجمعی را در جریان اصولگرایی بین فعالان سیاسی نمی‌بینیم.

با هنر در عین حال با بیان اینکه عمده فعالیت‌های ما در زمان انتخابات ضابطه‌مند می‌شود یادآور شد: غیر از ایام انتخابات بیشتر در جبهه صله رحم صورت می‌گیرد.

دبیرکل جبهه پیروان ادامه داد: ما از آقای حبیبی خواستیم که مسئولیت استانها را بر عهده بگیرد و او نیز فهرست بلند و بالایی از نیازها و امکانات جبهه درباره نیروی انسانی و دفاتر تهیه کرد اما ما گفتیم که قرار نیست جبهه یک حزب تمام عیار در کشور شود و بیشتر به صورت همدلی و همراهی تشکل‌ها برای انتخابات فعالیت می‌کند، از این رو در سراسر کشور حتی یک متر ساختمان ملکی یا استیجاری تحت عنوان جبهه پیروان نداریم و این جبهه همواره مهمان اعضای خود است.

وی با بیان اینکه به همین دلیل است که واحدهای فعال در زمینه فرهنگی، سیاسی و پشتیبانی نداریم، یادآور شد: جبهه پیروان بعنوان حزب فعال نبوده است چون حزب محسوب نمی‌شود اما در عین حال ما باید علاوه بر کارکرد انتخابات، کارکرد تشکیلاتی متحد خود را تقویت کنیم.

باهنر بر همین اساس لازمه کارکرد تشکیلاتی جبهه پیروان را در 3 ویژگی برشمرد و ادامه داد: ابتدا باید اختیارات اعضای حقوقی به جبهه منتقل شود و این اختیارات در طول و نه در عرض تشکل‌ها انجام شود.

دبیرکل جامعه مهندسین لازمه دوم را برای کارکرد تشکیلاتی متحد نیروی انسانی عنوان کرد و افزود: جبهه پیروان هیچ عضو حقیقی ندارد وتمام اعضای جبهه عضو حقوقی هستند از این رو اگر ضرورت داشته باشد نیروی انسانی باید کار اول جبهه باشد نه دبیرکلی تشکل‌ها.

وی با اشاره به امکانات مالی جبهه پیروان خاطرنشان کرد: ما اگر بخواهیم در 30 استان در شهر جلسه و همایش داشته باشیم هزینه میلیاردی خواهد داشت از این رو باید چشم‌انداز جبهه را به همین صورت در نظر بگیریم و با کمک یکدیگر کار را پیش ببریم.

باهنر در ادامه به بحث انتخابات یازدهم و نتیجه انتخابات 24 خرداد اشاره کرد و گفت: برخی می‌گویند چرا شما وحدت نکردید و به اندازه کافی تبلیغ و هزینه نداشتید اما هیچ کدام از اینها علت تامّه نیست.

باهنر با بیان اینکه در انتخابات یازدهم هیچکدام از اصولگرایان و اصلاح طلبان پیروز نشدند، یادآور شد: مردم پس از 8 سال افراط اصلاح طلبی و 8 سال افراط اصولگرایی از نوع احمدی‌نژادی به اعتدال پناه بردند چرا که روحانی چه در گذشته و چه در زمان تبلیغات انتخاباتی، سنبل اعتدال بود لذا هیچکس نمی‌تواند بگوید روحانی اصلاح‌طلب است.

دبیرکل جبهه پیروان خاطرنشان کرد: فلز روحانی اعتدال است و او شخصییت خرد گرایی است اما دولت یازدهم در مسیر حرکت خود با مشکلات زیادی روبرو بوده است چرا که ریاست جمهوری در دوره یازدهم کار بسیار سختی است و من این نکته را به تک تک کاندیداها و وزرای دولت گفته‌ام.

 

 

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    35 9
    درسته می گن حافظه ایرانیا خیلی ضعیفه . اما نه دیگه اینقدر مهندس!
  • بی نام A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    5 4
    خوب شما یه کاری کردید که ایشون مجبوره مجلس آینده حتما همراهش باشه.
  • بی نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    14 6
    آقای دکتر روحانی و اطرافیانشون تندرویی و کند رو بودنشونم قشنگه . دوسشون داریم .
  • محمد جواد A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    21 7
    این باهنرم می خواد کم نیاره میگه نه اصلاح طلبان و نه اصولگرایان پیروز نشدند . آقای باهنر مردم در این انتخابات به توصیه ی آقای خاتمی و کناره گیری آقای عارف که هر دو اصلاح طلب هستند ، به روحانی رای دادند . خجالتم خوب چیزیه !!!
  • متین IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    16 7
    مردم از افراطی های معتدل نما هم بیزارن جناب مهندس!