ایسنا نوشت:

رییس ستادکل نیروهای مسلح اظهار کرد: دوران حمایت عربستان سعودی از تکفیری‌های تندرو و متعصب پایان یافته و شواهد حاکی از تشدید نظر این کشور در سیاست داخلی و خارجی و گرایش به اتخاذ خط مشی منطقی‌تر دارد.

سرلشکر حسن فیروزآبادی با اشاره به خبر برکناری بندر بن سلطان از دستگاه اطلاعاتی عربستان، خاطرنشان کرد: بی‌شک حاکمان عربستان سعودی به هزینه‌های سنگین سیاست‌های غلط و جنایتکارانه‌ای که بندر بن سلطان در پیش گرفته بوده پی برده و تصمیم به برکناری او گرفته‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: بندر بن سلطان در طول مدتی که مسئولیت دستگاه امنیتی این کشور را بر عهده داشته است به خاطر شرایط روحی و جسمی ویژه و نیز گرایش شدید و کورکورانه‌ای که به تکفیری‌ها دارد مسئولیت بسیاری از انفجارهای تروریستی که در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و افغانستان اتفاق افتاده است و به او نسبت داده می‌شود.

وی افزود: فتنه تروریستی که امروز در سوریه شاهد آن هستیم و این کشور را سراسر تخریب و نابودی هر سه نسل را به دنبال داشته و خون‌های هزارا مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را مظلومان ریخته و ویرانی‌های بی‌شمار به بار آورده است مسلما نزد خداوند متعال بی‌پاسخ نخواهد بود.

ایشان در ادامه افزود: امروز بحمدالله دست ارتش سوریه قوی است و برتر از تروریست‌های به حاشیه رانده شده‌اند و سراسر سوریه در کنترل نیروهای انقلابی است و حتی بسیاری از کسانی که فریب تروریست‌ها را خورده بودند آگاه شده و در کنار نیروهای انقلابی ایستاده‌اند و از کشور خود دفاع می‌کنند.

رییس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به پیروزی‌های درخشان و عملیات موفقیت‌آمیز ارتش رسوریه، اضافه کرد: دیگر نه حمله نظامی به سوریه ممکن است که مطمئنا موفقیتی هم به دست نمی‌آورد و نه تروریست‌ها کاری از پیش می‌برند بنابراین زمان بازنشسته شدن بندر بن سلطان فرا رسیده است.

فیروزآبادی در پایان تصریح کرد: خانم کلینتون به عنوان شریک تروریستی بندر بن سلطان و جان بولتون مرد همیشه در کنار تروریست‌ها که به تازگی با منافقین هم رفیق شده، متاسفانه شنیده شده هر دو قصد کاندیداتوری ریاست‌جمهوری آمریکا را دارند و گسترش تروریسم در جهان اسلام را به نفع خود و شانسی برای پیروزی خود می‌دانند که ان‌شاءالله با شکست تروریست‌ها در سوریه امیدهای واهی آنان نیز بر باد خواهد رفت.

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرتین IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    4 0
    امروز در ایران پنجره جدیدی بر روی اعراب منطقه باز شده است.دولتی بر روی کار آمده است که رویکرد دیپلماتیک خود را با تسامح بیشتری نسبت به دولت قبل در پیش گرفته است. من تعجب میکنم از اینکه فرصتها به نفع مردم عربستان به سرعت در حال از دست رفتن است، در حالی که تحرکات اعتدالیون و روشنفکران عربستانی برای بهره گیری گیری از این فرصت تاریخی بسیار کند می باشد.چندی پیش شبکه "العربیه " که وابسته به دولت عربستان می باشد، انتقادات شدیدی را علیه گروه تروریستی "داعش " به روی انتن برد.اگر چه این اقدام یک گام مثبت بود،به نظر می رسد که دستگاه دیپلماسی عربستان برای فاصله گرفتن از سیاستهای مخرب بندر بن سلطان فاصله زیادی رادارد.کاش دوستان عربستانی قدر این فضای جدید را بدانند ودر سیاستهای مخرب خود تجدید نظر کنند.
    • بی نام A1 ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
      0 0
      نباید گفت یک گام از ما یک گام از شما هر کس گام های بیشتری برداره به نفع مردم هر دو کشور کار کرده نزدیکی یک چیز نسبی هست هر کس گامی برداره هر دو طرف به هم نزدیک می شوند