ایسنا نوشت:

سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان با محکومیت شدید اقدام تروریستی بامداد امروز چهارشنبه در منطقه بئر حسن بیروت با آسیب دیدگان این حادثه تروریستی ابراز همدردی کرد .

مرضیه افخم تاکید کرد: تردیدی نیست که عاملین اقدام تروریستی بیروت دشمنان ثبات ، امنیت و وحدت لبنان و ایادی رژیم صهیونیستی هستند که از تشکیل دولت جدید این کشور با مشارکت همه گروه‌ها و طوائف لبنانی ، دچار یاس و سرخوردگی شده‌اند.

رکن‌آبادی: اقدامات تروریستی نمی‌تواند رویکرد ما را نسبت به فلسطین تغییر دهد
 تسنیم نوشت:

سفیر کشورمان در بیروت ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی امروز در بیروت تأکید کرد: این اقدامات تروریستی رویکرد ما را نسبت به مسئله فلسطین تغییر نخواهد داد.
غضنفر رکن‌آبادی سفیر ایران در بیروت، در واکنش به انفجارهای تروریستی امروز نزدیک مرکز رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت تأکید کرد: رهروان و فرزندان پیامبر اعظم(ص) به هیچ وجه از این اقدامات تروریستی هراسی به خود راه نمی‌دهند.
وی افزود: ما به رویکرد خود نسبت به قضیه فلسطین افتخار می‌کنیم و چنین اقدامات تروریستی نمی‌تواند این رویکرد ما را تغییر دهد.
رکن‌آبادی گفت: ما در راه خود استواریم و تا آزادی تمامی سرزمین فلسطین ایستاده‌ایم.
رایزن فرهنگی کشورمان در بیروت تأکید کرد که تمامی کارکنان مرکز رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت در سلامت کامل به سر می‌برند.
رکن‌آبادی ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا، برای 3 تن از محافظان مرکز رایزنی فرهنگی که بر اثر این انفجار مجروح شدند، آرزوی شفای عاجل کرد.
صبح امروز در پی وقوع دو انفجار تروریستی نزدیک مرکز رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در منطقه بئر الحسن بیروت، 4 تن کشته و 103 تن نیز زخمی شدند.
این در حالی است که دو جسد که به‌احتمال زیاد اجساد عوامل انتحاری این انفجارهای تروریستی می‌باشد، اطراف محل انفجار پیدا شده است.

29219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =