ایرنا نوشت:

آیت الله مکارم شیرازی امروز در درس خارج فقه خود در مسجد ˈاعظمˈ قم با بیان اینکه آمریکا ناقض حقوق بشر است، افزود: حقیقت و باطن سازمان های حقوق بشر و کشورهای مدعی آن با ظاهرشان متفاوت است، زیرا آنان به حقوق بشر اعتقاد ندارند.

آیت الله مکارم شیرازی با انتقاد از مجامع بین المللی حقوق بشری افزود: چرا این مجامع در مقابل یاغی گری و تهدیدات آمریکایی ها سکوت کرده و اقدامی انجام نمی دهند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی نیز که رژیمی وحشی است، مانند آمریکا، ایران و کشورهای مقاومت را تهدید کرده و با بیان اینکه اگر صلاح بدانیم به مراکز هسته ای ایران حمله می کنیم، یاغی گری خود را نشان می دهد اما آنان باید بدانند که دوران توحش و بربریت به پایان رسیده است.

آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر صلح آمیز بودن فعالیت هسته ای ایران گفت: برنامه هسته ای ایران سرسوزنی انحراف ندارد، آمریکا و اسراییل در حالی که خود دارای زرادخانه عظیم هسته ای هستند، مدام ایران را تهدید به حمله می کنند.

وی گفت: نظارت بین المللی بر فعالیت هسته ای ایران کافی است و نیازی به کم کردن فعالیت هسته ای کشور نیست چرا که آمریکا به محدود کردن برنامه هسته ای ایران قانع نیست و گامهای بیشتری جلو می آید.

آیت الله مکارم شیرازی همچنین با اشاره به سرنوشت دیکتاتورهای دوران معاصر از جمله شاه مخلوع، صدام و قذافی گفت: آنان برای خود زندگی جاودان تصور می کردند و حتی قذافی از محافظان زن استفاده می کرد و با نوشیدن شیرتازه شتر بدنبال حفظ سلامت خود بود اما همگان سرنوشت اسفبار آنان را دیدند.

وی گفت: این سرنوشت کسانی است که تکبر داشته و بر این باور باشند که عذاب الهی در کار نیست و همه چیز منحصر به این دنیاست در حالی که خدا باقی و جزا دهنده همه اعمال است.

/27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    5 10
    درود بر بزرگ مرجع جهان تشیع