مهر نوشت:

یکی از اعضای جداشده از گروه تروریستی داعش طی اعترافات جدید خود از روشهای این گروه تروریستی برای ترور مخالفان خود پرده برداشته است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخبر پرس، "ابوعماره" از تروریستهای جداشده از گروه تروریستی داعش در اعترافاتی که از یک شبکه انگلیسی پخش شده مسائل جدیدی را درباره جنایات این گروه تروریستی افشا کرده است.

وی با اشاره به فریبکاری سران داعش اعلام کرد: آنها به ما می گفتند که عملیاتهای انتحاری علیه ارتش سوریه انجام می دهید، اما پس از مدتی متوجه می شدیم که هدف این عملیاتها نیروهای دولتی سوریه نبودند.

ابوعماره تاکید کرد: بسیاری از عملیاتهای انتحاری که نیروهای داعش به دستور سران خود انجام می دادند علیه دیگر گروههای مسلح بود که با داعش ناسازگاری داشتند.

وی با تاکید بر این مسئله که سران داعش هرگز توانایی پذیرش مخالفان خود را ندارند، افزود: آنها البته در برخی موارد همچون ورود به منطقه "الدانا" در حومه حلب با استقبال دیگر گروهها مواجه شدند و خودشان نیز از این فرصت برای نزدیک شدن به گروههای مسلح دیگر استفاده کردند. این مسائل از جمله تاکتیکهای داعش برای افزایش توانمندی نظامی خود است.

این عضو جداشده داعش افزود: سران داعش حتی برخی از نیروهای خود را نیز به علت مخالفت با اجرای عملیات انتحاری به قتل می رساندند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =