محمد باقر نوبخت با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصادی مقاومتی توسط رهبر انقلاب گفت سیاست اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک سند بالادستی در دستور کار دولت قرار می‌دهیم.

محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت، گفت: در جلسه امروز هیات دولت مصوب شد که کمیسیونی متشکل از اعضای هیات دولت، رئیس شورای شهر، استانداری و شهردار تهران به منظور مبارزه با آلودگی هوا و رشد فزاینده جمعیت در تهران تشکیل شود.

وی با اشاره به خسارت‌های ناشی از بارش برف در استانهای گیلان و مازنداران گفت: مقرر شد که برای جبران خسارت در این استان‌ها هم کمک بلاعوض و هم تسهیلات با کارمزد 5 درصد و 15 ساله به آسیب‌دیده ها اعطا شود.

نوبخت اظهار داشت:سیاست اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی رهبر انقلاب را به عنوان یک سند بالادستی در دستور کار دولت قرار می‌دهیم.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی در خصوص تداوم حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت گفت: شهردار در جلسات کمیسیون حل مشکلات شهر تهران حضور خواهد داشت.

وی در ادامه اخراج کارشناسان از سازمان انرژی اتمی رو را شایعه دانست و گفت: این موضوع صحت ندارد، البته ممکن است از یکسری مهندس و مکانیک برای پروژه ای استفاده کنیم و بعد از اتمام پروژه آنها بروند و این اسمش اخراج نیست.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =