ایسنا نوشت:

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مخالفان مسلح سوری که در درگیری‌های این کشور مجروح شده‌اند و در پایگاه نظامی اسرائیل در بلندی‌های جولان تحت درمان هستند عیادت کرد؛ ژستی به ظاهر انسان دوستانه که نمایانگر حمایت کامل اسرائیل از مخالفان سوری‌ است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی پانوراما، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مجروحان سوری که در یک پایگاه نظامی این رژیم در بلندی‌های اشغالی جولان تحت درمان قرار گرفته‌اند، عیادت کرد.

نتانیاهو در صفحه شخصی خود در فیسبوک به دو زبان عبری و انگلیسی نوشت: من امروز پایگاهی را که در آنجا افراد مجروح در درگیری‌های سوریه درمان می‌شوند، بازدید کردم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد: مهم است که جهان این تصاویر را از این مکان ببیند، مکانی که "خوب و بد" را در جهان متمایز می‌سازد! وی مدعی شد: اسرائیل "خوب" است که جان مجروحان در درگیری‌های روزانه در سوریه را نجات می‌دهد و در مقابل طرف‌هایی که از نظام سوریه حمایت می‌کنند بد هستند.

موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز در هنگام عیادت از مخالفان سوری نتانیاهو را همراهی کردند و صحبت‌هایی با مخالفان سوری داشتند.

موشه یعالون نیز در این باره عنوان داشت: این امور تفاوت آنچه که در اسرائیل رخ می‌دهد و آنچه که پیرامون آن به دلیل بی‌ثباتی در حال جریان است، نشان می‌دهد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که کمک‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مخالفان سوری نشانگر "موضع انسانی" این رژیم است.

پیشتر شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی مفصل اعلام کرده بود که 700 تن از تروریست‌های سوری که در درگیری با نظام سوریه مجروح شدند، برای درمان وارد اراضی اشغالی شده‌اند.

آفیخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با بیان اینکه مخالفان سوری در اراضی اشغالی درمان می‌شوند، اظهار کرد: تل‌آویو دوست و دشمن خود را درمان می‌کند و این از ارزش‌های انسانی در ارتش اسرائیل است.

5252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ااااااااااااااااااااااااااااااااااااا IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    4 1
    یعنی اینقدرا زین بشر من متنفر شدم حد نداره اصلا اینا ی جوری هستن ..
  • مهدی IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    3 1
    اخه این اسراییل خونخوار که به راحتی مردم را میکشد چطور میتواند انسان دوست باشد اقای نتانیاهو ماهییت بر ای همه روشن است
  • jr IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    2 1
    اون که بچست بغل بابابش!
  • هاشم IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    3 1
    چرا براشون شلوارجین نبردی جیگر؟!!!!! :-)
  • افشین IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    2 1
    آفرین عمو
  • بی نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    3 1
    عکس کاملا گویای ماهیت گروههای تروریستی و دروغ بودن ادعای حمایت از مردم و اسلام هستش .
  • بی نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    2 1
    راست می گه خودش آدم نکشه