پیرمرد تا آستانه استیضاح رفت، اما برگشت.محمد رضا نعمت زاده که گروه خونی اش با صنعت گره خورده است و استخوان خورد کرده این کار است، اولین وزیری بود که نظریاتش در حوزه کاری اش، برخی نمایندگان را به فکر استیضاحش انداخت.

از برخی جهات شبیه استاد احمدی نژاد و وزیر اسبق راه است - این شباهت تنها مربوط به تجربه بالای هر دو نفر در حوزه کاری خود است-که از حمایت تام و تمام رئیس جمهور سابق برخودار بود. کمتر از دو ماه حالا سیزده نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نامه استیضاح وزیر راه و شهرسازی را در مجلس امضا کردند و بر این اساس استیضاح عباس آخوندی در مجلس کلید خورده است.
گلایه نماینده های استیضاح کننده جلوگیری از اجرایی کردن راه آهن مشهد، شیروان، بجنورد،گنبد و گرگان است. برای همین نمایندگان خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، گلستان و مازندران تصمیم به استیضاح آخوندی گرفته اند.می گویند با توجه به اینکه در بودجه سال 93 مبلغ 960 میلیون یورو برای احداث راه آهن فوق در نظر گرفته شده است چرا وزارت راه و شهرسازی اقدام مؤثری انجام نداده است؟
هنوز نشست های مشترکی که به داد نعمت زاده رسید، برای آخوندی برگزار نشده است تا مشخص شود که آیا استیضاح کنندگان راضی می شوند که چند ماهی به وزیر راه فرصت دهند.

29212 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    0 0
    ظریف- وزیر علوم
  • نیما IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    0 0
    کاش فقط به خاطر این موضوع بود!